Hvor er han dejlig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. april 2008

Pia.

Det er bare tanken der tæller og måden han er på der gør at jeg er nød til at fortælle jer hvor dejlig en mand jeg har..(L)

Han er lige kommet ind med en bananaspilt til mig, han selv har lavet (jeg anede ikke hvad han puslede med i køkkenet)... med flødeskum og flydende chokolade... - chokoladen var formet som et hjerte... iiiii altså.... - nu slutter jeg for jeg skal hygge med min dejlige mand.. Hvorfor mon jeg aldrig taber de sidste kilo.... ;)... Hmmm....:-o

Knus Pia, der på få sekunder blev helt nyforelsket... - hvor er det en skøn fornemelse og god måde at slutte en dejlig weekend på.....(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor lyder det da bare dejligt (L) Jeg er helt misundelig lige nu (både på mand og is - for jeg har lige spist min egen. Altså is ikke mand ;))

(H) Jeanne

Anmeld

6. april 2008

lonemus

Ihh altså, hvor lyder det bare lækkert - og drøn romantisk (L)

Jeg er jo på skrump, så jeg er slet ikke misundelig (C) :))

Fortsat god aften :)

Lone

Anmeld

6. april 2008

H+S Skjolgborg.

:D;) ejjjj sødt af ham må sku være lækkert....
her er det mig der er sådan*GH*....
håber i får hygge*GS*

Anmeld

6. april 2008

camillawp1982

Hej

*TV-avisen godaften. Vi bringer nu en reportage fra en kriminalsag hvor en kvinde tilsyneladende har SPIST sin mand og en stor bananasplit....... Mette Fugl orienterer fra gerningsstedet*

MVH Camilla

Anmeld

7. april 2008

Mathilde

Nåhh hvor er din mand skøn:) Kan godt forstå, at du er helt nyforelsket igen...

Heldigvis har jeg også sådan en sød kæreste:D Det er bare rigtig dejligt når man laver små overraskelser for hinanden engang imellem:)

(H)Mathilde

Anmeld

7. april 2008

SaNiNa

Ja vi skal vær rigtig glade for vores mænd...

Jeg ligger i sengen med mens smerter lå osse i går.
Min kæreste har været hjemme 2 gang siden han to på arbejde kl 6 til morgen.
Han kom vores hankat i sin kasse da han altid skal være pisse træls når jeg ikke lige er så frisk...

kom med juice smertestillende og tænde for varmetæppet... Kan slet ikke beskrive hvor dejlig det er...

Så nu skal vi huske hvor heldige vi er, næste gang vi er lidt trætte af dem.

Sanne

Anmeld

7. april 2008

Pia.

Tak hvor er I søde... ja han er dejlig... og vi hyggede rigtigt med is og det hele (L) - elsker den slags aftner, det er virklig noget der kan få en til at glemme alt andet...

Håber bare han næste gang kommer med en skål gulerødder, vil så gerne af med de sidste kilo - men det er godt nok svært... Hmmm....:S - for jeg ELSKER søde sager og jeg elsker at hygge med det...

(H) - fra Pia.

Anmeld

7. april 2008

Pia.

Camilla WP skriver:

Hej

*TV-avisen godaften. Vi bringer nu en reportage fra en kriminalsag hvor en kvinde tilsyneladende har SPIST sin mand og en stor bananasplit....... Mette Fugl orienterer fra gerningsstedet*

MVH Camilla

:)) - griner hvor er du herlig... spiste kun lidt af ham ;).... han var da "hel" da han tog afsted i morges... *GG*

Anmeld

7. april 2008

Tullebobs

Han er da skøn med skøn på(L) Tillykke med ham...:)

(H) fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.