Hjælp en kommende mor med sit bachelorprojekt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. april 2016

mikaster

Kære mødre!

Jeg skriver til jer i forbindelse med, at jeg er ved at skrive min bacheloropgave, som omhandler Kendt jordemoderordning. 
Jeg står i den situation, at jeg skal lave to interviews, med to kvinder som har født flere gange, og altså har prøvet at føde både med og uden Kendt jordemoder - helst med den kendte jordemoder ved sidste fødsel. 
Jeg havde fundet to søde informanter, men de er desværre sprunget fra grundet manglende tid alligevel, og jeg søger derfor med lys og lygte efter to nye, og håbede derfor, at én af jer måske passede på min målgruppe, og har lyst til at bruge 30 minutter på at hjælpe mig?

Interviewet kan foregå over Skype, og tager ikke mere end 30 minutter. Jeg ville blive så glad, hvis I kan senest på mandag, da jeg selv har termin d. 3/6 og derfor skal aflevere d. 17 maj! Som jo virkelig er lige om lidt! 

Målgruppen er kvinder, som har født på Skejby, og har født uden Kendt jordemoderordning første gang, og med ordningen anden gang, og har haft ukomplicerede graviditeter og fødsler 

Jeg håber at nogle af jer kan hjælpe mig..

MVH Michelle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.