Problem ved bleskift..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, i dag er der opstået lidt af et problem ved bleskift af min datter...

Hun bliver fuldstændig panisk, når jeg vil skifte hende! Skriger og skriger og skriger, klynger sig til mig og råber nej igen og igen, og græder som pisket.

Hun har ikke opført sig sådan før i dag.. Jo hun har da brokket sig, men ikke værre end det kunne leges/kildes ud af hende. Det var lidt voldsomt, synes jeg.. Hun kæmpede virkelig for at komme op igen efter jeg havde lagt hende på puden, skreg gennem det hele og forsøgte at hive bleen (bukseble) ned mens jeg var ved at give hende den på.

Vuggestuen har ikke nævnt noget, så jeg tror ikke det er et problem dernede...

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op (jo sende hende hjem til far i weekenden ).. Mon det er tilfældigt at det sker på samme dag hvor hun tager første tissetår på potten? Er det et tegn på at hun er ved at være klar til at smide bleen (hænger bare ikke så godt sammen med at hun intet siger (før bagefter) når hun skal stort eller småt)?.. Eller er det mon bare en fase som så meget andet?

Har I oplevet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Rauw

Min datter gider heller ikke den dumme bukseble og slet ikke almindelig ble og opføre sig nærmest som om det gør ondt at få den på. Hyler og skriger og blir hysterisk. Men altså hun bliver nødt til at ha den på indtil hun har lidt bedre styr på at huske at gå på wc mere end bare hveranden gang  tror det er et tegn på de bliver større og ikk gider alt det baby pjat mere. 

Anmeld Citér

7. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Rauw skriver:

Min datter gider heller ikke den dumme bukseble og slet ikke almindelig ble og opføre sig nærmest som om det gør ondt at få den på. Hyler og skriger og blir hysterisk. Men altså hun bliver nødt til at ha den på indtil hun har lidt bedre styr på at huske at gå på wc mere end bare hveranden gang  tror det er et tegn på de bliver større og ikk gider alt det baby pjat mere. 

Ja, det kan selvfølgelig godt være at det "bare" er fordi hun er træt af det baby pjat. 
Puh synes sgu hun har travlt den bette skid, ikke engang 2 år endnu 

Anmeld Citér

8. april 2016

Augustmama

Min pige på dengang 2,5 år gjorde det samme fra den ene dag til den anden.. 

Selv når vi skiftede på gulvet lå hun og græd, og vred sig, og skulle holde en i hånden. 

Dagplejen havde samme problem.. Det gik over lige pludselig fra den ene dag til den anden.. Meget mærkeligt!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.