Ren blær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
3 svar
7 synes godt om
7. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Iiiiiih jeg er bare MEGA fucking stolt lige nu! 

Lenora på 21 mdr har for første gang tisset på potten i dag.

Hun begyndte at være meget interesseret i bleen og hvad der sker i den i januar, og har siddet på potten når hun har været interesseret i det. Men det er første gang hun rent faktisk har lavet noget på den!

Ved godt det i virkeligheden er en lille ting, men det føles bare som et KÆMPE skridt, og jeg er bare SÅ stolt!

- Så jeg var altså lige nødt til at blære mig lidt, og dele det med nogen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Benjamins'mor

Det er så stort  

Min datter har gjort det mange gange i vuggestuen, men aldrig herhjemme, i går tissede hun dog på toilettet herhjemme for første gang. Hun var godt nok stolt

Anmeld Citér

7. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Benjamins'mor skriver:

Det er så stort  

Min datter har gjort det mange gange i vuggestuen, men aldrig herhjemme, i går tissede hun dog på toilettet herhjemme for første gang. Hun var godt nok stolt

Ih hvor flot! 

L har siddet på toilettet mange gange nede i vuggestuen, men hun har, så vidt jeg ved, aldrig lavet noget. Bare synes det var sjovt at sidde der mens en af de ældre børn har siddet der

Anmeld Citér

7. april 2016

Benjamins'mor

MummiT skriver:

Ih hvor flot! 

L har siddet på toilettet mange gange nede i vuggestuen, men hun har, så vidt jeg ved, aldrig lavet noget. Bare synes det var sjovt at sidde der mens en af de ældre børn har siddet der

Celina har tisset få dråber i vuggestuen, men hun har lavet nr. 2 en enkelt gang på potten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.