øv øv øøøøv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Na-Wi

Så gik man lige hen og fik graviditets sukkersyge
Så nu står den på besøg hos jordmoder 1 gang om ugen..
Og det værste er næsten, at jeg skal stikke i mig selv 6 gange om  dagen

Håber i andre har haft en bedre start på weekenden end mig?

Knus fra Nanna 34+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nej da??!!!   Ej hvor væmmeligt!! Stakkels stakkels dig!!! Hvorfor får man det? Aner intet om det...

Knus herfra
Rosa

Anmeld

25. september 2009

Ansemusen

Det er jeg rigtig ked af at høre! Det er noget jeg selv frygter rigtig rigtig meget! Jeg håber det kan trøste dig en smule, at det som regel går væk igen når du har født, selvom det selvfølgelig bliver en hård periode indtil da

Anmeld

25. september 2009

Na-Wi

Rosa skriver:

Nej da??!!!   Ej hvor væmmeligt!! Stakkels stakkels dig!!! Hvorfor får man det? Aner intet om det...

Knus herfra
Rosa

Jaah super godt spørgsmål det var vidst noget med at hjernen levede af sukker og så skulle den have 3 gange så meget insulin når man er gravid, og det kunne jeg ikke bare lave mere af som jer andre

sort !! hehe men mener det var det jordmoder sagde

Knus fra Nanna

Anmeld

25. september 2009

Na-Wi

Ansemusen skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre! Det er noget jeg selv frygter rigtig rigtig meget! Jeg håber det kan trøste dig en smule, at det som regel går væk igen når du har født, selvom det selvfølgelig bliver en hård periode indtil da

Begge mine forældre har desværre sukkersyge, så jeg har meget meget stor chance for at beholde det :/ men må leve lige efter bogen og krydse fingre for at det går væk igen smiler

Knus Nanna

Anmeld

25. september 2009

Diana...

Ej stakkels dig. du får lige et kæmpe kram her fra.

Anmeld

25. september 2009

Na-Wi

Diana... skriver:

Ej stakkels dig. du får lige et kæmpe kram her fra.

1000 tak

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

Da jeg var gravid, troede jm os at jeg havde fået Gravi sukkersyge... Der fik jeg afvide jeg skulle ikke spise alt det gode sukker, kage - generelt ikke alle de søde ting...

Har aldrig fået afvide jeg skulle stikke i mig selv, hvis jeg fik det, dengang...

Anmeld

25. september 2009

Na-Wi

Dutte84 skriver:

Da jeg var gravid, troede jm os at jeg havde fået Gravi sukkersyge... Der fik jeg afvide jeg skulle ikke spise alt det gode sukker, kage - generelt ikke alle de søde ting...

Har aldrig fået afvide jeg skulle stikke i mig selv, hvis jeg fik det, dengang...

Jeg har fået en bog jeg skal leve efter og så har jeg fået en blodsukker måler dims .. Så skal til at stikke 2 gange før og efter de 3 hovedmåltider, så det er slut med at synde, det apparat gemmer nemlig alle målinger hehe..

Knus Nanna

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Jeg har fået en bog jeg skal leve efter og så har jeg fået en blodsukker måler dims .. Så skal til at stikke 2 gange før og efter de 3 hovedmåltider, så det er slut med at synde, det apparat gemmer nemlig alle målinger hehe..

Knus Nanna

Må da sige jeg har været heldig... For jeg spurgte min jm om jeg så skulle tage insulin... Hun sagde det skulle jeg ikke, jeg skulle bare holde mig fra de unødvendige sager... Hvis jeg dog fik gravi sukkersyge...

skidt at du har fået det... Håber du kommer let og elegant igennem dem... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.