Hej piger,
Jeg skriver det her indlæg for, at fortælle jer om et super fedt initiativ, som jeg tænker kunne være interessant for nogle af jer.
Til dagligt driver jeg webshoppen www.parcellet.dk, hvor jeg netop har oprettet et legat til nybagte mødre og gravide kvinder. Legatet bliver hvert år d. 1. maj tildelt en mor der har behov for lidt ekstra hjælp, når familien skal stiftes og reden skal bygges. Jeg kalder legatet for 'Redekassen Legatet'.
Legatet giver 5000kr. til at anskaffe babytøj og det nødvendige babyudstyr, igennem mit shoppingkoncept Redekassen.
Der kan være mange årsager til, at en lille hjælp kunne være rar mens maven vokser. Derfor opstiller jeg ingen krav til hvem der kan søge. Så hvis du selv eller en du kender, kunne have gavn af at ansøge, så fortæl dem om legatet eller send mig din ansøgning til mia@parcellet.dk.
Du kan læse mere omkring Redekassen Legatet her:
http://www.parcellet.dk/shop/cms-redekassen-legatet.html
Jeg glæder mig til at modtage din ansøgning, som naturligvis behandles fortroligt.
Indlægget er udelukkende skrevet som en håndsrækning i den gode sags tjeneste og jeg håber I vil synes om det:-)
Kærlig hilsen
Mia
Anmeld
Citér