Tegnestifter i barnevogn/puslepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg har lige læst en deling fra ekstra bladet på Facebook om en rigtig dårlig spøg vis det er sandt

Der er en eller flere personer der har fået den vanvittige idé at ligge tegnestifter ned i barnevogne eller i puslepuder på offentlige toiletter med spidsen op ad...

Jeg håber vitterligt ikke at det er sandt, men pas på jeres små pus når i er ude...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Ai sha

Jeg har osse læst den og jeg tror desværre det er sandt.

Jeg kan huske for nogle år siden var der nogle psykopater som havde limet barberblade på nogle legestativer.

Nogle mennesker burde ikke gå frit omkring 

Anmeld Citér

6. april 2016

Mami

har også læst det. 

nøj hvor skulle sådan nogle bare have en gang tæsk 

Anmeld Citér

6. april 2016

EnGodMor

Det må være folk der virkelig har en brist, og finde på sådanne hjernedøde ideer.

Anmeld Citér

6. april 2016

Diosa85

Ai sha skriver:

Jeg har osse læst den og jeg tror desværre det er sandt.

Jeg kan huske for nogle år siden var der nogle psykopater som havde limet barberblade på nogle legestativer.

Nogle mennesker burde ikke gå frit omkring 

Den med barberbladene var ovre i udlandet. Men stadig sygt at nogle kan finde på sådan noget 

Anmeld Citér

6. april 2016

Loa

Var det ikke kun én tegnestift i én barnevogn, eller har jeg misset flere historier?

Ikke at det ikke stadig er modbydeligt, men mere hvis det kun var én åndsbolle der har lavet en dum drengestreg og ikke en ny forfærdelig trend....

Anmeld Citér

6. april 2016

MinPrins

Loa skriver:

Var det ikke kun én tegnestift i én barnevogn, eller har jeg misset flere historier?

Ikke at det ikke stadig er modbydeligt, men mere hvis det kun var én åndsbolle der har lavet en dum drengestreg og ikke en ny forfærdelig trend....

Først var det en puslepude hvor barnet blev lagt på den (uden moren vidste at den lå der) og nu var det en barnevogn...

Anmeld Citér

6. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Med rette - det er selvfølgelig sygeligt - så ville jeg nok alligevel springe op og falde ned på skræmmehistorier delt fra Ekstra Bladet

Anmeld Citér

6. april 2016

Loa

MinPrins skriver:

Først var det en puslepude hvor barnet blev lagt på den (uden moren vidste at den lå der) og nu var det en barnevogn...

En puslepude? Hvor ligger der en puslepude offentlig tilgængeligt....? 

Anmeld Citér

6. april 2016

Ønsker en lille spire..

Loa skriver:

En puslepude? Hvor ligger der en puslepude offentlig tilgængeligt....? 

Fx. På toiletter i storcentre eller på restauranter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.