Neonate - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.181 visninger
9 svar
3 synes godt om
6. april 2016

Mn101186

Hej alle 

er der nogle af jer som kender forskellen på neonat BC6500D og BC5800D?? 

Vi vil gerne have en neonate denne gang men jeg kan ikke se hvad forskellen er på disse to.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

babyprojekt

C65 er nyere en 58.

Jeg ville ikke købe neonate. Billig pis. Vores gik i stykker inden vi havde fået den brugt. Og Ønskebørn sådan en lorte forretning vil ikke tage den retur , da de påstår at det er noget vi har gjort. Trods det at det ikke er os der har gjort noget. Køb dem der ligner en iPhone istedet for. !

Anmeld Citér

6. april 2016

Carina:-)

Den første er nyere end den sidste du nævner.

Vi har været og er glade for vores neo de er 4 år gamle og virker stadig upåklageligt. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Den nye har større display så vidt jeg husker. Vores er nu 2 år gammel og virker upåklageligt. Der vil altdi være mandagsmodeller - uanset hvilket mærke man vælger.

Anmeld Citér

6. april 2016

Jegkiggerpåfugle

Synes også neonate - både 65 og 58 har mega stor rækkevidde ��

Anmeld Citér

6. april 2016

Super-Mom

Mn101186 skriver:

Hej alle 

er der nogle af jer som kender forskellen på neonat BC6500D og BC5800D?? 

Vi vil gerne have en neonate denne gang men jeg kan ikke se hvad forskellen er på disse to.. 

6500 er nyerer en den anden og så har den talk back funktion så du kan tale til barnet fra forældre enheden  jeg har selv 6500 og det er en mega god alarm !! Er meget tilfreds med den.. Havde en ældre model neonate før og de virkede upåklageligt i 2,5 år inden jeg skiftede dem ud med den nye model 

Anmeld Citér

6. april 2016

Goggelogge

Vi har dem også og de er fantastiske.. Ville ikke bytte dem for nogle andre

Anmeld Citér

6. april 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Du kan også sætte flere babyenheder på den nye det kan man ik iden gamle model

Anmeld Citér

6. april 2016

Mn101186

Tusind tak for jeg fine og rigtige brugebar svar.. 

Ved i om Neonate BC-5700D er En ældre model? Eller er den også ny?? 

Anmeld Citér

14. maj 2017

SUSSK

Lad være med at købe neonate 6500! 

Jeg begriber simplthen ikke, hvordan neonate 6500 kan få så gode anmeldelser? Primære funktioner fungerer jo ikke?! Når der testes, så tænker jeg, at de tester, mens de sidder helt stille med babyalarmen foran dem og ikke i 'virkelige' situationer, som de fleste mødre har brug for, såsom at aflevere søskenede i institution, lave havearbejde, fodre dyr, gøre rent etc. Forældreenhedens knapper er så følsomme, at der skrues helt ned for lyden af sif selv, når man bare har den i lommen eller hængende rundt om halsen i den snor, som alarmen kommer med. Og så kan du slet ikke høre din baby. Vi har flere gange oplevet dette med en grædende baby i barnevognen, så nu stoler jeg ikke på alarmen mere. Neonates svar var, at man jo bare kan sætte den på vibration? For så er det ok, at lyden bare slår fra afsig selv? Vibrationen kan i øvrigt ikke mærkes, med mindre man sidder helt stille. Derudover er den ekstremt skrøbelig. Displayet går i stykker første gang den tabes. Surt med en babyalarm, der ikke virker og koster 1295kr.!! Vi har sammenlignet i mødregruppen, og de gamle versioner har ikke disse problemer med knapper der er så følsomme, at alarmlyden skrues ned. Men neonate vil ikke erkende, at der er et problem. Surt køb - kan IKKE anbefale 6500.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.