træning hjemme, kvit sukkeremonstret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2016

Anonym trådstarter

- Da jeg er på Su har jeg ikke bare lige råd til at gå i fitness. Så hjemme træning? men ja? jeg er lidt ny omkring det, jeg er normalvægtigt, men har pcos så mit sidder sådan på maven, og i siderne (det ser forfærdiglig ud). nogle gode øvelser til at ramme dette bedst ud over mavebøjninger?. 

- Hvordan kvitter jeg bedst mit sukkermonster?, min rygrad er svag, men alligevel er trangen til at få et barn højere end at få mit ''dagligfix'' men jeg har svært ved at være stærk (fordi jeg får apsisserne, og min krop bare skriger efter sukker) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

Rsa

dobbelt indlæg

Anmeld Citér

5. april 2016

Rsa

Anonym skriver:

- Da jeg er på Su har jeg ikke bare lige råd til at gå i fitness. Så hjemme træning? men ja? jeg er lidt ny omkring det, jeg er normalvægtigt, men har pcos så mit sidder sådan på maven, og i siderne (det ser forfærdiglig ud). nogle gode øvelser til at ramme dette bedst ud over mavebøjninger?. 

- Hvordan kvitter jeg bedst mit sukkermonster?, min rygrad er svag, men alligevel er trangen til at få et barn højere end at få mit ''dagligfix'' men jeg har svært ved at være stærk (fordi jeg får apsisserne, og min krop bare skriger efter sukker) 

på youtube ligger der rigtig mange gode videoer med ideer til træningsøvelser i hjemmet og med ting, der befinder sig i et hjem.. mon ikke du kan finde lidt inspiration der? 

mht. til den forbandede sukkertrang jeg tror vi alle støder ind i, er min erfaring, at jo mere udhvilet jeg er jo mindre er trangen samt et total forbud ikke hjælper, men det hjælper at begrænse sukkerindtaget til Fx en dag om ugen eller hvad der nu lige passer.

pøj pøj 

Anmeld Citér

5. april 2016

gokkelok

Tjek workout Pedersen på Facebook. Hun har de bedste øvelser til hjemmetræning. 

Anmeld Citér

5. april 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg havde også en forfærdelig sukkertrang specielt efter aftensmaden .. Jeg gjorde det at jeg drak et glas koldt vand, spiste lidt mandler og rosiner eller spiste en gulerod når trangen kom.. Var det rigtig slemt blev det til et stykke nellie dellies sukkerfri chokolade.. Det tog nogle uger men nu er den Helt væk og jeg har meget sjældent lyst til noget om aftenen nu. Det kombineret med flere grønsager til aften, intet hvid brød og kun lidt ris, pasta , kartoffel, samt kun en portion til aften og mere vand har givet et vægttab på nu 8 kg siden midt i januar .. Det går ikke hurtigt menuen er 100 med og spiser egentlig hvad jeg vil bare med måde... Jeg træner ikke medgår jævnligt en lang tur og har to børn som også giver daglig motion �� Det er møg træls i starten og kroppen skriger efter sukker men er man vedholdende giver det pote.. Er man ikke 100% motiveret kammen lige så godt lade være for så falder man i efter kort tid ( ved jeg i hvertfald fra mig selv )

Anmeld Citér

5. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvis/når jeg skal kvitte sukkermonsteret er det eneste der virker at cutte kulhydrater ned på et absolut minimum. Jeg lever på lchf og det fungere fantastisk for mig. Jeg taber mig, overspiser ikke og slipper for den der alt overskyggende sukkertrang. 

Og så kan jeg klart anbefale appen "træn med forsvaret" til hjemmeøvelser! De har flere 8-ugers programmer i forskellige sværhedsgrader, så man kan få træning der passer til en, og (næsten) det hele kan laves hjemme fra din stue! - Der er en lille løbetur ind i mellem som er svær at klare i stuen

Anmeld Citér

5. april 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

Hvis du finder fotnessblenders youtubekanal er der sindssygt mange gode videoer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.