Duer denne til begge køn? (cupcake hue)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2016

Rauw

Jeg tror det er en smagssag. Men hvorfor gå op i hvad andre synes?  Min datter har en blå flyverdragt og elsker den og det er vel vigtigere end hvad andre mener. Og andre mener nok den er til drenge men who cares 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Benjamins'mor

Awd skriver:

Kan man bruge denne til begge køn eller er den for tøset til en dreng?

Ville nok vælge at bruge den til en pige.

Anmeld Citér

4. april 2016

striber

Jeg synes personligt den er for tøset. Men synes du skal give din dreng den på, hvis du synes han kan bære den  

Anmeld Citér

4. april 2016

(august)

Ville aldring give en dreng den på. Hvis jeg så en baby/barn med den på ville jeg automatisk tænke pige. 

Anmeld Citér

4. april 2016

Awd

Så den bare på en side og kunne ikke helt beslutte mig for, om jeg syntes den var neutral eller mest til piger

Anmeld Citér

4. april 2016

God-mor

Awd skriver:

Kan man bruge denne til begge køn eller er den for tøset til en dreng?

Den er slet ikke tøset efter min smag, jeg havde uden tøven brugt den til min søn (hvis jeg havde en). Min datter har grønt termotøj, så bør det også være drenget, men det synes jeg nu ikke

Anmeld Citér

5. april 2016

serinasmor

God-mor skriver:

Den er slet ikke tøset efter min smag, jeg havde uden tøven brugt den til min søn (hvis jeg havde en). Min datter har grønt termotøj, så bør det også være drenget, men det synes jeg nu ikke

Det ville jeg nok også have svaret for 2 år siden  

Min store piger har haft både blå, Lime, Grøn og sort tøj og overtøj ... 

Nu venter jeg en dreng denne gang. Og jeg kan mærke min grænse går ved flæser, lyserød eller lys lilla.. ved huen her er det derfor ikke farverne men flæserne der gør forskellen - jeg kan ikke se cupcake men ser en hue med flæser  

Og det kan så godt være han vil kunne få en sej lyserød eller lys lilla skjorte eller kasket når den tid kommer - men så vil syningen skulle være uden flæser og i et meget kantet snit  

Anmeld Citér

5. april 2016

migxher

Den er sgu da mega sød! (: Jeg ville helt klart godt give min dreng den på.
Hvor kan den købes evt?
Jeg går ikke så meget op i drenge/pige farver. Min dreng har haft begge dele på. Men jeg shopper dog primært "drenge farver" til ham fordi det lige er hvad der er i drenge afdelingen. Jeg synes faktisk ikke der er så meget neutralt tøj. Det er meget enten eller(lyserød eller blå). Nu venter vi en mere til oktober, og bliver det en pige kommer hun da til at arve fra storebror alligevel. Jeg synes det er pjat at smide en masse fin tøj og overtøj ud, bare fordi det er blå f.eks.

Anmeld Citér

5. april 2016

Bshizzle

Jeg vil osse sige den er for piget 

Men rigtig sød er den! 

Anmeld Citér

5. april 2016

Awd

migxher skriver:

Den er sgu da mega sød! (: Jeg ville helt klart godt give min dreng den på.
Hvor kan den købes evt?
Jeg går ikke så meget op i drenge/pige farver. Min dreng har haft begge dele på. Men jeg shopper dog primært "drenge farver" til ham fordi det lige er hvad der er i drenge afdelingen. Jeg synes faktisk ikke der er så meget neutralt tøj. Det er meget enten eller(lyserød eller blå). Nu venter vi en mere til oktober, og bliver det en pige kommer hun da til at arve fra storebror alligevel. Jeg synes det er pjat at smide en masse fin tøj og overtøj ud, bare fordi det er blå f.eks.

Det er ikke en hue fra en butik, men én jeg selv kan hækle 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.