Graviditetsbilled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
2 svar
1 synes godt om
4. april 2016

Trine89

Fik endelig tid til at få taget et par billeder af maven  
Jeg er heldig at manden er hobbyfotograf og kan lige kunne trylle lidt nu hvor jeg er gået over termin og aldrig nåede at komme afsted til fotografen hvor vi alle kunne komme med på billedet. 

Så er jeg alligevel VIIILDT glad for resultatet. og vil dele mit ynglings billede. 

Det blev taget i går aftes, da jeg var 40+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. april 2016

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Trine89 skriver:

Fik endelig tid til at få taget et par billeder af maven  
Jeg er heldig at manden er hobbyfotograf og kan lige kunne trylle lidt nu hvor jeg er gået over termin og aldrig nåede at komme afsted til fotografen hvor vi alle kunne komme med på billedet. 

Så er jeg alligevel VIIILDT glad for resultatet. og vil dele mit ynglings billede. 

Det blev taget i går aftes, da jeg var 40+1

Sikken et godt billede 

- Jeg fik taget graviditetsbilleder da jeg var 40+5

Men det var mest fordi jeg var inde i butikken 40+4 og spørge efter prisen på nyfødt billeder, så fik jeg et tilbud om mave-billeder+baby-billeder til en rigtig god pris.

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

4. april 2016

Trine89

MummiT skriver:

Sikken et godt billede 

- Jeg fik taget graviditetsbilleder da jeg var 40+5

Men det var mest fordi jeg var inde i butikken 40+4 og spørge efter prisen på nyfødt billeder, så fik jeg et tilbud om mave-billeder+baby-billeder til en rigtig god pris.

Jah nogen kan man være heldig. og når  man alligevel går og venter kan man jo lige så godt for lidt hygge og sjov ud af tiden. 

Men mange tak. Jeg er også rigtig godt tilfreds med billedet (og alle de andre blev taget.)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.