Hjælp, mangler et pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

TbCp

Kajsa
Keesha
Kamille
Kara
Kia
Kari
Kathleen
Kimmie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

TbCp

TbCp skriver:

Kajsa
Keesha
Kamille
Kara
Kia
Kari
Kathleen
Kimmie

Nåå nu kunne jeg lige se at keesha nok ikke er så godt at bruge til den næste

Anmeld

25. september 2009

Drengenesmor

Kasandra,- selvom jeg mest hælder til navnet med C

Anmeld

25. september 2009

mor_sabina

kiroo skriver:

Jeg har lige fået afvide at jeg bliver sat i gang i starten af næste uge er pt. kun 37+0
Men har stadigvæk ikke fundet noget pige navn, det vi havde talt om, vil vi ikke have alligevel det var Kaya..

det skal passe til hendes søster som hedder Keshia, mor og far hedder kitt og kristian ..

fik lige lidt stress på

knus kitt 37+0

Kaylee kunne være super sødt
Kessie, Kelly, Kenya (må man det for det er pænt)

Anmeld

25. september 2009

mor_sabina

kiroo skriver:

Jeg har lige fået afvide at jeg bliver sat i gang i starten af næste uge er pt. kun 37+0
Men har stadigvæk ikke fundet noget pige navn, det vi havde talt om, vil vi ikke have alligevel det var Kaya..

det skal passe til hendes søster som hedder Keshia, mor og far hedder kitt og kristian ..

fik lige lidt stress på

knus kitt 37+0

Keeniah må man ihvertfald det var der en fra topmodel dewr hed og hun var så smuk

Anmeld

25. september 2009

AnjaTherese

kiroo skriver:

fik lige lidt stress på

knus kitt 37+0

Kira
Synes det er et smukt navn

Anmeld

25. september 2009

kiroo

min kusine hedder cimmie og hendes kusine hedder kia, som vi også ser.. så det er udlukket, men tak for alle de mange forslag, ville da lige vende dem med farmand..

Anmeld

27. september 2009

grinbidderen

der er kira kim kamilla karmen karina... >>Kayar

Anmeld

27. september 2009

kiroo

tak for alle de mange forslag, håber vi finder et der passer til hende når hun kommer fredag.. far kunne godt lide kasja. men det kan jo være hun slet ikke er en kasja?

vi har begge kusiner der hedder kamilla, så den går heller ikke..

Anmeld

28. september 2009

mortenw

kiroo skriver:

Hej Kitt

Her er en søgning på Mit Barns Navn, der viser godkendte pigenavne, der starter med K:

mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen

God fornøjelse

Morten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.