Pacapod pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. april 2016

Vaya

Jeg har kigget på pacapod pusletaskerne og synes konceptet er rigtig fedt! 

Jeg er dog lidt i tvivl om, om pladsen er for trang i resten af tasken, når pods'ene er i?? Der skal jo være til stofbleer, et ekstra sæt tøj, og ofte også lidt legetøj.

Man kan jo også komme til at stå med to børn, og så er det jo rart med plads til begges ekstra tøj.

Nogle erfaringer?

Jeg har især kigget på Lewis og Mirano modellerne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

snuskesmor

Vaya skriver:

Jeg har kigget på pacapod pusletaskerne og synes konceptet er rigtig fedt! 

Jeg er dog lidt i tvivl om, om pladsen er for trang i resten af tasken, når pods'ene er i?? Der skal jo være til stofbleer, et ekstra sæt tøj, og ofte også lidt legetøj.

Man kan jo også komme til at stå med to børn, og så er det jo rart med plads til begges ekstra tøj.

Nogle erfaringer?

Jeg har især kigget på Lewis og Mirano modellerne.

Vi købte en pacapod rygsæk. Kvaliteten på tasken var ikke god ig den gik hurtigt i stykker. Men pods'erne er geniale! Kan bruges sammen med andre tasker eller henges direkte på vognen. Så alt i alt 100% værdt pengene, hvis man allugevel bedst kan lide sin almindelige taske.

Anmeld Citér

1. april 2016

Vaya

snuskesmor skriver:

Vi købte en pacapod rygsæk. Kvaliteten på tasken var ikke god ig den gik hurtigt i stykker. Men pods'erne er geniale! Kan bruges sammen med andre tasker eller henges direkte på vognen. Så alt i alt 100% værdt pengene, hvis man allugevel bedst kan lide sin almindelige taske.

Okay, jeg har ikke en anden taske, som jeg vil bruge til formålet, så det lyder da lidt træls.

Kan det meste være i pods'ene eller skal man bruge plads udover? Kan se de skriver, man kan have ekstra tøj i den med bleer, men er der virkelig plads til det? 

Anmeld Citér

1. april 2016

snuskesmor

Vaya skriver:

Okay, jeg har ikke en anden taske, som jeg vil bruge til formålet, så det lyder da lidt træls.

Kan det meste være i pods'ene eller skal man bruge plads udover? Kan se de skriver, man kan have ekstra tøj i den med bleer, men er der virkelig plads til det? 

Måske istarten, hvor tøjet og bleerne er små. Men ikke med en tumling, dessverre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.