Kan de trække den tilbage i weekenden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2016

Anonym trådstarter

Hello alle.

min løn er endnu engang forsinket, alle regninger blev trukket igår og min budget konto er nu i minus. 

Min løn kommer på mandag, men mit spørgsmål er om banken/firmaerne kan trække regninger tilbage på grund af manglede dækning på kontoen i weekenden eller jeg kan være rolig og at pengene når at komme inden ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hello alle.

min løn er endnu engang forsinket, alle regninger blev trukket igår og min budget konto er nu i minus. 

Min løn kommer på mandag, men mit spørgsmål er om banken/firmaerne kan trække regninger tilbage på grund af manglede dækning på kontoen i weekenden eller jeg kan være rolig og at pengene når at komme inden ?

jeg ville da nok lige ringe til banken og fortælle at pengene kommer men er lidt forsinket

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym trådstarter

Det har jeg gjort - de blev sure fordi den IGEN blev trukket over... Også selvom det ikke er min skyld 

han sagde bare 'så må du jo håbe du når det'

ikke til meget hjælp

Anmeld Citér

1. april 2016

lucas<3

Jeg har aldrig oplevet at de trækker regninger tilbage..  

Anmeld Citér

1. april 2016

mpr

Anonym skriver:

Hello alle.

Hvis de er betalt / overført til budget kontoen så nej så sker der ingenting Hvis der havde været problemer med beløbet så havde du modtaget en mail via din bank om at der ikke var penge nok og beløbene derfor ikke var blevet betalt

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

Jeg har oplevet at regninger med trukket tilbage til weekenden pga manglende konto dækning.

ville nok ringe til dem der skal have betalt regninger til og fortælle situationen så de ved at pengene nok skal komme

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Min løn er gået ind idag  så det flasker sig alligevel 

tak for hjælpen alle sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.