vægt i uge 30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.930 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Unalisa

hej piger.

i dag har jeg været til scanning, vægtscanning. minlille dreng vejer nu 1320g i uge 29+0,..

hvor meget vejede jeres i uge 30???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

christina2412

hejsa.

vores søn blev skannet til 1628 g

men det er jo meget forskelligt hvad de vejer.

de vokser jo også forskelligt fra uge til uge, i bøger osv skriver de jo også ca.

christina 33+1

Anmeld

25. september 2009

Unalisa

christina2412 skriver:

hejsa.

vores søn blev skannet til 1628 g

men det er jo meget forskelligt hvad de vejer.

de vokser jo også forskelligt fra uge til uge, i bøger osv skriver de jo også ca.

christina 33+1

ja jeg har også læst at de skulle veje mellem. 1400-1600 men, synes da så at min lille dreng vejer for lidt med sine 1320_?

Anmeld

25. september 2009

mor-til-vanessa

Limya skriver:

hej piger.

i dag har jeg været til scanning, vægtscanning. minlille dreng vejer nu 1320g i uge 29+0,..

hvor meget vejede jeres i uge 30???????

hej jeg er 29+4. har ikke været til vægtscanning og min jm ville ikke gætte på det da jeg var der for 2.uger siden. hun sagde bebs var for lille endnu til at man kunne gætte.

men i den bog jeg har står der vist omkring 1300 g sådan som jeg husker det

hvordan kan det være du har være til vægtscanning?

Anmeld

25. september 2009

Unalisa

livpultz skriver:

hej jeg er 29+4. har ikke været til vægtscanning og min jm ville ikke gætte på det da jeg var der for 2.uger siden. hun sagde bebs var for lille endnu til at man kunne gætte.

men i den bog jeg har står der vist omkring 1300 g sådan som jeg husker det

hvordan kan det være du har være til vægtscanning?

tak for svaret søde..

det er fordi, jeg var hos jordmoderen  i tirsdags. hun kunne ikke gætte hvad han vejede eller hvilken stilling den lå, derfor sendte hun mig så til scanning

hans hoved vender nedaf, men han kan jo nå at dreje 100gange éndnu ´, så han sidder ikke fast endnu. heheh´, det var dejligt at se ham igen..

Anmeld

25. september 2009

christina2412

Limya skriver:

ja jeg har også læst at de skulle veje mellem. 1400-1600 men, synes da så at min lille dreng vejer for lidt med sine 1320_?

nej du skal ikke være nervøs

husk på din baby kan nogen uger tage mere på end andre babyer gør. i sidste ende skal han nok være klar til, at komme ud til dig

christina 33+1

Anmeld

25. september 2009

4kløver

nej nervøs skal du ikke være... Min var 1000g i uge 29+4 og og nu er jeg i uge 35+5 og vejer 2230 så ikke alle får store børn

jeg er så en af dem der får små børn

Anmeld

25. september 2009

mor-til-vanessa

Limya skriver:

tak for svaret søde..

det er fordi, jeg var hos jordmoderen  i tirsdags. hun kunne ikke gætte hvad han vejede eller hvilken stilling den lå, derfor sendte hun mig så til scanning

hans hoved vender nedaf, men han kan jo nå at dreje 100gange éndnu ´, så han sidder ikke fast endnu. heheh´, det var dejligt at se ham igen..

ja de kan vende sig meget endnu... min jm kunne da også godt lige have sendt mig til en vægtscanning så, ville jeg da gerne

det er så fantastisk at se de små

Anmeld

25. september 2009

Unalisa

Tak for jeres beroligende svare Håber da også han vokser, men håber heller ikke på den anden side en stor basse, der ikke kan komme ud hehehe...

Anmeld

25. september 2009

DortheSimonsen

Min Victor blev skønnet til at veje 1100gram.
Og da han blev født vejede han altså 3680g.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.