Påklædning i klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2016

Anonym trådstarter

Hej mødre! 

Ja, årstiden skifter og det volder problemer med påklædningen. Mit spørgsmål går på, at vi fra i dag flytter baby (7mdr) fra barnevogn til klapvogn på gåturen, der skal dog stadig soves i vognen. Men sådan en klapvogn er jo ikke isoleret i bunden som en barnevogn jo er med madras osv, så hvordan gør man lige? Overvejer at Købe et lammeskind til at klare kulden nedefra og blæsten - men er det fornuftigt? Hvad har i gjort? 

Mvh. En førstegangs-mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej mødre! 

Ja, årstiden skifter og det volder problemer med påklædningen. Mit spørgsmål går på, at vi fra i dag flytter baby (7mdr) fra barnevogn til klapvogn på gåturen, der skal dog stadig soves i vognen. Men sådan en klapvogn er jo ikke isoleret i bunden som en barnevogn jo er med madras osv, så hvordan gør man lige? Overvejer at Købe et lammeskind til at klare kulden nedefra og blæsten - men er det fornuftigt? Hvad har i gjort? 

Mvh. En førstegangs-mor

Da jeg købte klapvogn sidste år, arvede jeg samtidig en kørepose fra ticket to heaven, til atsætte i klapvognen. Det fungerede rigtig godt, også når min datter skulle sove. Nu er hun snart 2 år, og sover sjældent i klapvognen. Men når hun gør har hun termotøj og hue på, og får et tyndt uldtæppe på. Evt vanter, hvis det er lidt koldt. 

Men jeg synes et lammeskindstæppe lyder rigtig fint også, til at isolere og holde varmen. Og så ville jeg uden tvivl give dyne på til en så lille størrelse.

Anmeld Citér

1. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej mødre! 

Mvh. En førstegangs-mor

Vi havde(har endnu) sådan en kørepose. Den er rigtig god og dejlig varm med fleece inderst. Den kan knappes op for neden og lynes helt ned også, og snøres ind i toppen. Købte den i kærebørn på tilbud til ca 500kr. Så sad hun i den i sin fleecedragt. Og senere kun med vindjakke og futter. 

Anmeld Citér

1. april 2016

SaraSH

Anonym skriver:

Hej mødre! 

Mvh. En førstegangs-mor

Hvad er årsagen til du skifter ? 

Hilsen en anden første gangs mor 

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar! ☺

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym trådstarter

SaraSH skriver:

Hvad er årsagen til du skifter ? 

Hilsen en anden første gangs mor 

Jeg skifter da min dreng er mere end klar til det. Han er meget nysgerrig og vil gerne op at kigge, og i barnevognen har vi ikke ryglæn. Han er klar til det motorisk, og har faktisk været det længe, ellers havde vi ventet

Anmeld Citér

1. april 2016

migxher

Altså min dreng har bare jakke, hue og dyne på når han er i klapvognen (: Men han er også en varm dreng. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.