Hælp hvad skal hun hedde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.596 visninger
25 svar
6 synes godt om
31. marts 2016

Mortil2piger-Pihl

vi har lige for en uge siden fået en pige til, men vi aner ikke hvad hun skal hedde, håber i har nogen gode forsalg. Storesøster hedder Nicoline, så gerne noget men næste samme antal stavelser, og ikke noget alle hedder  håber i har en masse gode forslag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

amkjaer

Miamaya :-)

Anmeld Citér

31. marts 2016

Vilgerneværegravid

Filippa, Victoria, Vanessa, Barbara, Emmelie, Mathilde, Rebecca, Christiane, Amanda, ... Ved ikke hvad I er til, men det var da lidt forslag :-)

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mortil2piger-Pihl

Kan selv godt lide viktoria, men kan manden ikke. Vi har Emilie og Emilia vi står i mellem. Hælder på en måde til Emilia er bare i tvivl om man kan høre hun hedder Emilia, eller folk vil høre det som Emilie. Hvad siger i ???? 

Anmeld Citér

31. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mortil2piger-Pihl skriver:

Kan selv godt lide viktoria, men kan manden ikke. Vi har Emilie og Emilia vi står i mellem. Hælder på en måde til Emilia er bare i tvivl om man kan høre hun hedder Emilia, eller folk vil høre det som Emilie. Hvad siger i ???? 

Hvis hun kommer til at hedde Emilia vil hun sikkert blive kaldt Emilie et par gange. Men altså, jeg synes personligt Emilia er pænere, og ville nok vælge det alligevel

- Min datter hedder Lenora og bliver meget ofte kaldt Leonora, hvis hun f.eks. skal til lægen eller lignende. Og selvom der kun er et bogstav til forskel så kan jeg MEGET bedre lide Lenora end Leonora

Anmeld Citér

31. marts 2016

alenemor42

Nicola 

Anmeld Citér

1. april 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Novalee 

Anmeld Citér

1. april 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Olivia

katarina

sarafina

annabell

isolde

annika

nicosia

manila

Anmeld Citér

1. april 2016

Mette25

Isabella

Anmeld Citér

1. april 2016

Vivienne

Madeleine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.