Dumpede hørescreening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2016

Anonym trådstarter

Godaften

mit barn på 5 uger har idag været til den normale Hørescreening. den blev ikke godtaget, og vi e r blevet sendt videre til sygehuset. 

Er der nogle som har prøvet det? Jeg er lidt ked af det, føler ikke rigtig jeg blev informeret om hvad det egentlig har af betydning. Har gået hele dagen og tænkt efterfølgende om min baby har nedsat/ingen hørelse?! 

Hilsen en lidt fortvivlet nybagt mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Godaften

mit barn på 5 uger har idag været til den normale Hørescreening. den blev ikke godtaget, og vi e r blevet sendt videre til sygehuset. 

Er der nogle som har prøvet det? Jeg er lidt ked af det, føler ikke rigtig jeg blev informeret om hvad det egentlig har af betydning. Har gået hele dagen og tænkt efterfølgende om min baby har nedsat/ingen hørelse?! 

Jep, min søn var afsted fire gange til et øre hospital, og først 5 gang gik den igennem 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Jep, min søn var afsted fire gange til et øre hospital, og først 5 gang gik den igennem 

Og hører han fint idag?!

Anmeld Citér

1. april 2016

Love2

Anonym skriver:

Godaften

Hej. Min søn dumpede også i den test, da vi var på sygehuset anden gang så bestod han den. 

Han hørsel fejler ikke noget i dag. Han er snart 4 år. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Og hører han fint idag?!

Jep 

Anmeld Citér

1. april 2016

Rauw

Min datter dumpede også og bestod så efterfølgende den anden test med det samme. Vi fik at vide det tit skete. Javel, det kunne dem ved den første prøve jo godt lige ha sagt men de sagde faktisk intet og havde travlt med at få os ud af døren. 

Anmeld Citér

1. april 2016

FrkC

Min søn dumpede også hørescreening på det ene øre og jeg blev egentlig lidt nervøs for hans far er 80% døv på det ene øre .. Vi blev genindkaldt og der bestod han :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.