Brug for anbefalinger! Barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
6 svar
5 synes godt om
31. marts 2016

Ngp

Min kæreste vil give mig den barnevogn jeg ønsker mig og har kigget på to barne vogne 

1. Odder x d stel

2. Brio Sense 

Nogle som har disse modeller eller kan anbefale den ene frem for den anden

Odder er jo bare kvalitet men vil heller ikke rippe min kærestes pung bare fordi han har givet mig lov, men hvad vil i sige til Brio modellen? Er den god nok?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

Nea85

Ngp skriver:

Min kæreste vil give mig den barnevogn jeg ønsker mig og har kigget på to barne vogne 

1. Odder x d stel

2. Brio Sense 

Nogle som har disse modeller eller kan anbefale den ene frem for den anden

Odder er jo bare kvalitet men vil heller ikke rippe min kærestes pung bare fordi han har givet mig lov, men hvad vil i sige til Brio modellen? Er den god nok?? 

Jeg har haft en Odder på x-dream stel, og jeg har været mere end tilfreds!

Den er blevet brugt til mine to piger

Jeg har desværre ikke erfaring med den fra Brio

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anja82

Jeg har ikke erfaring med de omtalte barnevogne - vil blot sige at I skal være obs på liggemål - vælg den længste 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Ngp

Nea85 skriver:

Jeg har haft en Odder på x-dream stel, og jeg har været mere end tilfreds!

Den er blevet brugt til mine to piger

Jeg har desværre ikke erfaring med den fra Brio

Odder xd stel er også drømmen! men vil lige vente hvis nogle siger brioen er god så kan jeg sparer en lille smule penge tak for dit svar, det er en fantastisk vogn 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Ngp

Anja82 skriver:

Jeg har ikke erfaring med de omtalte barnevogne - vil blot sige at I skal være obs på liggemål - vælg den længste 

går efter de største modeller, 98 cm. så bebs kan vokse ellers bliver det en dyr omgang hvad har du haft af barnevogn?

Anmeld Citér

31. marts 2016

Anja82

Ngp skriver:

går efter de største modeller, 98 cm. så bebs kan vokse ellers bliver det en dyr omgang hvad har du haft af barnevogn?

Mine børn er store - men havde en trille og en emmaljunga. Trille vil jeg ikke anbefale...

Anmeld Citér

31. marts 2016

Nea85

Jeg kiggede også efter en med langt liggemål, da vi skulle have barnevogn i sin tid. Det, der også var vigtigt for mig, var, at den skulle være fuldt understøttet under selve barnevognskassen.

Overvej hvor længe, I vil bruge barnevognen. Jeg ser flere og flere, der går tidligt over til klapvogn i stedet, fordi de ofte er mere handy - og så er det fjollet at give omkring 8000-10000 kr for en barnevogn.. Der vil en kombi, som f.eks. dem fra Emmaljunga, være mere økonomisk

Tilføjelse: Overvej også, om barnet kommer til at sove inde eller ude efter opstart i institution

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.