Quadrolift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2016

nuller88

hey alle! 

Jeg var ret hooked på at skulle have en quadrolift til klapvognen, men kan simpelt hen ikke finde nogen forhandler (ud over brugte på dba). Så vil høre om nogen af jeg ved om den er udgået? Og i så fald hvorfor? For kan jo godt købe den brugt, men vil bare sikre mig at det ikke er pga sikkerhed, at den ikke er til at finde nogen steder.

Håber i kan hjælpe ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
nuller88 skriver:

hey alle! 

Jeg var ret hooked på at skulle have en quadrolift til klapvognen, men kan simpelt hen ikke finde nogen forhandler (ud over brugte på dba). Så vil høre om nogen af jeg ved om den er udgået? Og i så fald hvorfor? For kan jo godt købe den brugt, men vil bare sikre mig at det ikke er pga sikkerhed, at den ikke er til at finde nogen steder.

Håber i kan hjælpe ��

Den er ikke på emmaljungas hjemmeside længere, så tror da ikke den er i produktion længere. Til gengæld har de lavet en barnevognskasse der kan klikkes på klapvognsstellet - Den hedder City Bag Supreme.

Anmeld Citér

31. marts 2016

nuller88

Samme jeg var kommet frem til  Den er bare ikke så handy når man er en bette skid som mig. 

Plus jeg havde håbet på en der både kunne bruges som lift til at starte med og kørepose senere

Anmeld Citér

31. marts 2016

Nea85

nuller88 skriver:

Samme jeg var kommet frem til  Den er bare ikke så handy når man er en bette skid som mig. 

Plus jeg havde håbet på en der både kunne bruges som lift til at starte med og kørepose senere

Hvis det er tilfældet, hvad så med en Voksipose (eller andet mærke)?

Anmeld Citér

31. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
nuller88 skriver:

Ja som en anden nævner, så ville en voksipose måske være en idé?

Hvis du køber en med bæreplade kan den bruges som lift, og der er huller til at man kan bruge den med barnevognssele. - I langt de fleste klapvogne er der også sådan nogle ringe til at man kan bruge en barnevognssele. På den måde ligger baby trygt og godt, og er samtidig spændt fast Og man kan rimelig nemt få baby ind/ud af vognen også. Har en veninde der har gjort sådan til hendes barn nr 3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.