Hjælp - avent eller mam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.590 visninger
11 svar
4 synes godt om
31. marts 2016

Mn101186

jaah som overskriften lyder så har jeg brug for hjælp.. 

Vi har tidligere brugt mam sutteflaske, meen da vi skal have nye, vil jeg hører om nogle kender til Avent natural?? Og om nogen kan sige for og imod denne.. Tænker med rengøring mm.. 

Vi har været okay tilfredse med man men vi synes rengøringsmetoden i mikroovnen er lidt træls at alt skal skilles.. Meen nogle som kender de NYE mam sutteflasker, hvordan de skal skilles og rengøres? 

Så mon den "bøtte" avent bruger til mikroovn er nemmere.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

Tiggi

Har ikke prøvet MAM så svært ved at sige om det er nemmere ellere sværere. 

Avent Natural bliver skilt ad i låg, sut, ring og flaske og synes det er simpelt nok at skille ad. Synes bare det er besværligt at vaske sutten Men er vel ens for alle sutteflasker .

Vi har så mikroovnsstirilisatoren, hvor der kan være 4-5 flasker i og fungerer fint . Men ja kan jo ikke sammenligne med MAM. 

Og så husk at hvis barnet er glad for MAM er det jo ikke sikkert de vil tage Avent flaske. (Vi bruger Avent flasker, men hun vil ikke tag sutterne, så der bruger vi MAM)

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mn101186

Tiggi skriver:

Har ikke prøvet MAM så svært ved at sige om det er nemmere ellere sværere. 

Avent Natural bliver skilt ad i låg, sut, ring og flaske og synes det er simpelt nok at skille ad. Synes bare det er besværligt at vaske sutten Men er vel ens for alle sutteflasker .

Vi har så mikroovnsstirilisatoren, hvor der kan være 4-5 flasker i og fungerer fint . Men ja kan jo ikke sammenligne med MAM. 

Og så husk at hvis barnet er glad for MAM er det jo ikke sikkert de vil tage Avent flaske. (Vi bruger Avent flasker, men hun vil ikke tag sutterne, så der bruger vi MAM)

Det er nemlig til barn nr to - men kan høre avent også skal skilles meget ad.. Synes også sutterne i mam er svære �� Der er bare så mange sutteflasker så det var for at få en ide om vi skulle prøve avent denne gang ��

Anmeld Citér

31. marts 2016

Tiggi

Mn101186 skriver:

Det er nemlig til barn nr to - men kan høre avent også skal skilles meget ad.. Synes også sutterne i mam er svære �� Der er bare så mange sutteflasker så det var for at få en ide om vi skulle prøve avent denne gang ��

Altså jeg synes de er gode, men valgte dem kun fordi at de så passede direkte på min brystpumpe. 

Men på MAM skal man skrue dem op i bunden når de skal skoldes right? Avent-flasken er jo en hel flaske så er bare hoved du skal have af og så skubbe sutten ud. Om det så er svære at rengøre i flasken kan jeg ikke bedømme, men den bliver jo skilt ad til opvask og så sætter vi den bare direkte i skolderen og venter til vi har nok flasker til at den er fuld og skolder så . (går ret lang tid nu, hvor vi er nede på 1 flaske i døgnet) 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mn101186

Tiggi skriver:

Altså jeg synes de er gode, men valgte dem kun fordi at de så passede direkte på min brystpumpe. 

Men på MAM skal man skrue dem op i bunden når de skal skoldes right? Avent-flasken er jo en hel flaske så er bare hoved du skal have af og så skubbe sutten ud. Om det så er svære at rengøre i flasken kan jeg ikke bedømme, men den bliver jo skilt ad til opvask og så sætter vi den bare direkte i skolderen og venter til vi har nok flasker til at den er fuld og skolder så . (går ret lang tid nu, hvor vi er nede på 1 flaske i døgnet) 

Jo det er korrekt - også derfor jeg tænkte avent denne gang.. Havde kigget på natural.. 

Men man har lavet nye flasker såå tænkte de havde lavet det om ��

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mn101186

Tiggi skriver:

Men du har været glade for mam natural? Å

Anmeld Citér

31. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har både kørt med mam og avent natural vi var mest glade for avent, da mam var irriterende at gøre rent...

Anmeld Citér

31. marts 2016

Tiggi

Mn101186 skriver:

Men du har været glade for mam natural? Å

Det har jeg helt bestemt  

Anmeld Citér

31. marts 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Til vores første brugte vi mam kolik flasker og de fungerede fint men ja de er møg besværlige at skulle gøre rent med alle de dele. 

Til Nr 2 bruger vi avent men mest fordi hun ikke kunne finde ud af at bruge mam og syntes de er lige så gode som mam 

Her skruer vi låget af og tager sutte hovedet ud putter det hele i en skål og hælder kogende  vand over  det er lidt nemmere 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mn101186

Saphiira skriver:

Vi har både kørt med mam og avent natural vi var mest glade for avent, da mam var irriterende at gøre rent...

Det er jeg glad for du siger.. Køber dem i babysam nu her da avent er sat ned ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.