Projekt mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
2 svar
1 synes godt om
30. marts 2016

Miso

Kære alle (kommende) forældre på baby.dk

Jeg er igang med at skrive et projekt om at udvikle en app eller hjemmeside, der skal være behjælpelig, når man skal etablere mødregrupper. Det skal altså være en IT-løsning, der kan supplere sundhedsplejerskerne i deres arbejde, hvis man som forælder gerne vil etablere skræddersyede mødregrupper. Det er især for at hjælpe forældre, der står i en særlig situation og derfor har brug for at være i mødregruppe med andre i samme situation. Det kan eksempelvis være hvis man er enlig forælder og derfor gerne vil i mødregruppe med andre enlige mødre/fædre. 

Hvad siger I til idéen? Er det noget, I tror, at I ville benytte? Jeg har ikke selv børn (endnu), så jeg forsøger at sætte mig ind i, hvad man som nybagt forælder tænker og føler, når man skal i mødregruppe.

Alt feedback modtages med kyshånd, så del gerne jeres tanker/bekymringer/erfaringer eller andet  

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen 

Mia S.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

31. marts 2016

Tiggi

Jeg tænker generelt at det vil være svært da sundhedsplejesken jo netop også sætter en sammen med hvem de tror man vil svinge med udfra hvordan de kender en, og ikke kun udfra antal børn, alder osv. 

Anmeld Citér

31. marts 2016

M (:

Profilbillede for M (:
Elsker mine tre skønne børn
Miso skriver:

Kære alle (kommende) forældre på baby.dk

Jeg er igang med at skrive et projekt om at udvikle en app eller hjemmeside, der skal være behjælpelig, når man skal etablere mødregrupper. Det skal altså være en IT-løsning, der kan supplere sundhedsplejerskerne i deres arbejde, hvis man som forælder gerne vil etablere skræddersyede mødregrupper. Det er især for at hjælpe forældre, der står i en særlig situation og derfor har brug for at være i mødregruppe med andre i samme situation. Det kan eksempelvis være hvis man er enlig forælder og derfor gerne vil i mødregruppe med andre enlige mødre/fædre. 

Hvad siger I til idéen? Er det noget, I tror, at I ville benytte? Jeg har ikke selv børn (endnu), så jeg forsøger at sætte mig ind i, hvad man som nybagt forælder tænker og føler, når man skal i mødregruppe.

Alt feedback modtages med kyshånd, så del gerne jeres tanker/bekymringer/erfaringer eller andet  

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen 

Mia S.

Jeg har i mine terminsgrupper og mine mødregrupper oplevet en tydelig forskel i den måde man kender hinanden på, alt efter om man har mødtes første gang før eller efter barnets fødsel. For mig ville det give enormt meget mening at blive sammensat med sin mødregruppe (sammensat efter termin) inden fødslen så man er begyndt at knytte bånd inden babyerne kommer og stjæler hele opmærksomheden  

Venligst M (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+