Tegn eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
9 svar
1 synes godt om
30. marts 2016

Mortil2drenge<3

Jeg har præcis i dag termin  

Jeg har haft mens lignende  smerter idag og også omme ved lænden og nogle gange lidt små jag - jeg er førstegangs så er i tvivl om det kan være tegn på begyndende fødsel? Eller kan man sagtens have disse smerter lang tid før fødsel?  Den er der mere eller mindre konstant nogle gange lidt værre end andre så det er vel ikke veer når de er der konstant? 

Synes selv det vil være fantastisk at jeg gik i gang af mig selv ellers bliver jeg sat i gang på tirsdag hvilket jeg er meget nervøs for  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

Diosa85

Molly90 skriver:

Jeg har præcis i dag termin  

Jeg har haft mens lignende  smerter idag og også omme ved lænden og nogle gange lidt små jag - jeg er førstegangs så er i tvivl om det kan være tegn på begyndende fødsel? Eller kan man sagtens have disse smerter lang tid før fødsel?  Den er der mere eller mindre konstant nogle gange lidt værre end andre så det er vel ikke veer når de er der konstant? 

Synes selv det vil være fantastisk at jeg gik i gang af mig selv ellers bliver jeg sat i gang på tirsdag hvilket jeg er meget nervøs for  

Det kunne godt være optakt. Men det kan også gå i sig selv igen. 

Jeg havde det som du beskriver det 1,5 uge op til fødsel. Og var ikke i tvivl da det var rigtige veer. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mortil2drenge<3

Diosa85 skriver:

Det kunne godt være optakt. Men det kan også gå i sig selv igen. 

Jeg havde det som du beskriver det 1,5 uge op til fødsel. Og var ikke i tvivl da det var rigtige veer. 

Okay så det nok vare kroppen der forberede sig 

er godt nok utålmodig 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Diosa85

Molly90 skriver:

Okay så det nok vare kroppen der forberede sig 

er godt nok utålmodig 

Det tror jeg også bare det er. Men man kan aldrig vide 

kender det godt. Var godt nok også utålmodig til sidst 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Newsence

Jeg havde det som dig dog med flest smerter i lænden.. Ringede til sygehuset og fik afvide det nok var blærebetændelse.. Jeg følte på ingen måde at jeg var i fødsel men tog på sygehuset for at få taget en prøve.. Jeg nåede præcis til indgangen på sygehuset så gik vandet.. Så det er aldrig til at vide..

Anmeld Citér

30. marts 2016

Mortil2drenge<3

Newsence skriver:

Jeg havde det som dig dog med flest smerter i lænden.. Ringede til sygehuset og fik afvide det nok var blærebetændelse.. Jeg følte på ingen måde at jeg var i fødsel men tog på sygehuset for at få taget en prøve.. Jeg nåede præcis til indgangen på sygehuset så gik vandet.. Så det er aldrig til at vide..

Okay blev testede for blærebetændelse igår og der var ingenting  men ser dagen an imorgen ellers må jeg testes igen 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Newsence

Molly90 skriver:

Okay blev testede for blærebetændelse igår og der var ingenting  men ser dagen an imorgen ellers må jeg testes igen 

Jeg havde jo heller ikke blærebetændelse.. Det viste sig jo at være første tegn ����

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mortil2drenge<3

Newsence skriver:

Jeg havde jo heller ikke blærebetændelse.. Det viste sig jo at være første tegn ����

Okay tror jeg misforstod din besked i første omgang  havde nogle lændsmerter jeg vågnede af i nat kunne knap komme ud af sengen og maven føltes også hård men nu er det ligesom gået i sig selv igen virkelig mystik 

Anmeld Citér

31. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tænker også, at det er din krop, som er ved at forberede sig... 

Held og lykke med det hele, når det sker

Anmeld Citér

31. marts 2016

Mortil2drenge<3

Saphiira skriver:

Tænker også, at det er din krop, som er ved at forberede sig... 

Held og lykke med det hele, når det sker

Mange tak  

det bliver spændene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.