Hjælp mig med min afsluttende eksamen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2016

Mette-praktik

Det tager kun 2 min. :-)

Hjælp mig med min afslutningseksamen :-) | Min-Mave.dk

Gravide og børnefamilier med yngste barn 0-2 år søges til at hjælpe mig med min afsluttende opgave.
Jeg studerer til markedsføringsøkonom og er i praktik hos ØnskeBørns hovedkontor, hvor jeg i til min afsluttende opgave skal lave en markedsføringsplan for deres eget mærk Wish Kids.
Jeg er interesseret i at finde ud af, hvad forbrugerne (jer :-) kender til dette mærke, og hvad i mener om det.

I kan svare på dette link https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=V9SDUE4L9N3J

I må meget gerne dele linket med venner og bekendte, så jeg kan få så mange svar som muligt og dermed få materiale nok til min opgave.

Tusind tak fordi du/i vil hjælpe mig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2016

Loa

30. marts 2016

Diosa85

Mette-praktik skriver:

Det tager kun 2 min. :-)

Hjælp mig med min afslutningseksamen :-) | Min-Mave.dk

Gravide og børnefamilier med yngste barn 0-2 år søges til at hjælpe mig med min afsluttende opgave.
Jeg studerer til markedsføringsøkonom og er i praktik hos ØnskeBørns hovedkontor, hvor jeg i til min afsluttende opgave skal lave en markedsføringsplan for deres eget mærk Wish Kids.
Jeg er interesseret i at finde ud af, hvad forbrugerne (jer :-) kender til dette mærke, og hvad i mener om det.

I kan svare på dette link https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=V9SDUE4L9N3J

I må meget gerne dele linket med venner og bekendte, så jeg kan få så mange svar som muligt og dermed få materiale nok til min opgave.

Tusind tak fordi du/i vil hjælpe mig!

Done 

Anmeld Citér

30. marts 2016

serinasmor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.