Jesse' ankomst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja så vil jeg da også fortælle :)

Vi havde slet ikke planlagt at få børn..overhovedet. Men eftersom jeg ikke kan tåle at få ekstra homoner, brugte vi kondomer. Efter min lillesøsters bryllupsfest blev vi lidt for kåde og ja....så tænkte vi ikke lige på beskyttelse :$

Hele graviditeten gik uden problemer. Lidt kvalme og de andre smågenre ja, men ikke noget at skrive hjem om. Jeg var først sat til 14 feb, men blev rykket til 16 feb. Dagen kom og ikke en dyt.

20 feb 2006 vågnede jeg kl 8 om morgnen og havde ondt i maven. Jeg troede at jeg skulle på wc og skyndte mig afsted. Men nej, så jeg gik i seng igen. Det blev ved med at gøre ondt, og så kom der mælk fra mit ene bryst. AHA!!!! Så var det åbenbart nu.

Jeg ringede til køresten og sagde at det nok blev i dag, og bagefter til fødegangen for at høre hvad nu skulle gøre. De sagde at der godt kunne gå timer, men når der var ca 8 min mellem veerne skulle jeg komme ind. Så jeg gik i bad, gik med hunden, fandt det hele frem så vi var klar til afgang og ringede til min veninde for at fordrive tiden.

Men ved 10 tiden synes jeg godt nok det begyndte at gøre ret ondt og ringede til Henrik igen. Han sagde at lige ville blive færdig med det han lavede og så komme hjem. Han var hjemme ved 12 tiden og der var der kun 10 min mellem veerne. Han gik i bad og så kørte vi til Skejby.

Vi ankom 13.06 og jeg blev installeret i en seng. Jm kom for at undersøge min og jeg beder hende om et eller andet for at dæmpe smerten. Hun overtaler mig til at få lattergas og så kunne vi snakke sammen om noget stærkere en time senere. Men flasken er tom, så hun går på jagt efter en ny. Jeg fortæller hende at både min mor og min bedstemor var hurtige om at føde, og at min egen jm havde sagt at jeg skulle gøre dem opmærksomme på det. Hun smiler til mig og siger ja ja.

kl 13.50 går vandet og så er det hele faktisk lidt i en tåge. Jeg kan huske at Henrik står knipser og siger kig på mig mens han griner. Og aldrig er tiden gået så hurtigt for kl 14.24 er Jesse født. Da han er blevet undersøgt, kommer jm og sætter sig ved siden af mig og undskyldte for at hun ikke troede at jeg ville føde så hurtigt. Det skulle hun nu ikke, får jeg havde heller ikke regnet med det :)

Kl 16 bliver vi flyttet til patienthotellet hvor vi er i 5 dage inden vi tager hul på livet som forældre :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2008

82Miraklet

Jamen dog sikke da en dejlig nem og hurtig fødsel hva...

Knus

Anmeld

11. januar 2008

Munder

Profilbillede for Munder
Mod
Det er vist sådan man skulle have lov til at føde!!!! :)

:PDorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.