*gg* ALT! med måde, så går man ikke galt i byen, ofte angriber folk et eller 2 områder hvor de går amok, men er så "ligeglade" med andre områder (inden fordi de virkelig er ligeglade... noget fornøjelse skal man også have... eller også fordi de ikke ved bedre)
Jeg selv er ryger, har kat, viger ikke for en øl eller et glas vin over en hel aften, spiser som jeg pleger (men jeg indtager så heller ikke nogle af de ting man skal være obs på) til gengæld går jeg sindsygt meget op i cremer sæber parefyme rengørringsmidler og jeg skal komme efter dig, med kemikalier, skal jeg. Her 3 gang var jeg ekstra penippen med de ting, hvilket bunder i at vores store pige har kontaktallergi, og det ønsker jeg virkelig ikke flere børn med.
vitaminerne har jeg mine kampe med, for det der anbefalet daglig dosis, er noget juks værk, man kommer meget nemt til at tage for meget tilskud, bla fordi fabrikkerne stopper mere i pillerne end godt er, de tror ikke man sppiser normalt mad ved siden af, af en eller anden tosset årsag, mange af de ting der er i en gra-vita, behøver man slet ikke få via en vitamin pille, hvis man ellers spiser normalt (det gælder nu også de alm multi vitaminer) men på den anden side har jeg en enormt dårlig hukommelse, og gider ikke rode med de der 2 slags der er fornuftige at indtage.
Det med katten, det kan du tage helt roligt, for det første er det kun hvis du spiser deres afføring (jeg går naturligvis ud fra at du, lige som jeg slikker kattebakken ren med din tunge *ss*) dvs det er nok at bruge hansker ved kattebakke tømning og rengørring, eller abre at vaske fingerne grundigt efterfølgende. Har du haft jkat i mange år, så har du haft den baktusse der er problemet og er derfor resistens over for den, og så kan du være hamrende ligeglad (men hvorfor ikke få din bedre halvdel til at tømme alligevel, nu du har en god undskyldning for at slippe?)
Der er enormt mange skrøner, og gamle råd som er forældet, de råd kan du sagten stadig få af fagpersonerne, læse i bøgerne og på nettet, det er en jungle der ude, det bedste man kan gøre er at trække på skuldrene, og ellers bare bruge sin sunde fornuft, for sansynligheden for at ens barn tager skade, mens man er ganske fornuftig og lever normalt, er så ekstrem lille at det kan gøre lige meget... oven i skal man virkelig passe på med ikke at overdrive, med normale ting, som fx kryderrier, for 1 gang ens barns mave så bliver udsat for det, går den amok, for det er den lille krop slet slet ikke vand til at få.
Jeg gad nok se den kvinde som har overholdt alt på området og så fået et sundt og raskt barn ud af det... det tror jeg simbelthen ikke på er muligt, for kvinden må ikke drikke vand for der er klor i, og mælk indkabsler jernet, og trækker hun vjeret får hun en masse kræftfremkalende stoffer i blodet (som går vidre til barnet) kød æg fisk må hun ikke spise, grøntasger skal være dyrket i egen have, som skal ligge mindst på månen for der fallder ikke syre-regn. Det er simbelthen næsten fysisk umuligt at være helt korrekt, og forsøger man for iherdigt er det faktisk til skade både for en selv og ens barn, så drop det.
Anmeld