Jubiiii.... nu må jeg endelig kalde mig gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Malene84

Juhuuuu.... var til scanning i dag.. og der var to meget små hjerter der bankede indeni mig  jeg venter tvillinger  er simpelthen så glad, men puhaa... meget, meget, meget kvalme - kan  I N G E N T I N G!!!!!  og min praktikplads er ikke glad

Måtte bare sige det... weeehuuuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

NaFe

Malene84 skriver:

Juhuuuu.... var til scanning i dag.. og der var to meget små hjerter der bankede indeni mig  jeg venter tvillinger  er simpelthen så glad, men puhaa... meget, meget, meget kvalme - kan  I N G E N T I N G!!!!!  og min praktikplads er ikke glad

Stort stort DOBBELT tillykke må det jo blive med hele to spire....vor skønt

Anmeld

25. september 2009

Kaufie

Stort tillykke x 2!!!!

Men øv du skal være så plaget af kvalmen! -der er jo heldigvis en del ting, der kan lette den - tal evt med din læge om akupunktur - se en anden tråd i denne gruppe, der omhandler kvalme.

Men råb du bare din glæde ud her!!!

Tillykke igen.

Anmeld

25. september 2009

linemus

Kæmpe kæmpe stort tillykke!!! Hvor er det vidunderligt Det er så stort at vente to - tænk at det kan lade sig gøre. Glæd dig til en masse vidunderlige (og hårde selvfølgelig) oplevelser de næste mange år.

Puha, kvalme - det har jeg også nu hele døgnet, faktisk er det værrer end da jeg ventede to. Man bliver så afkræftet af det. Hvil dig så meget du kan

Line - med tvillingepiger på 2 år

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tip mod kvalmen : Hver morgen inden du står ud af sengen skal du drikke et glas appelsinjuice med 1 spiseske ingefærsaft i - (jeg putter friskrevet ingefær i en af de små si-dimser til the og rører godt rundt). Det tog det meste af min kvalme. Ellers er der akupunktur...

OG TILLYKKE!!! Tvillinger - hvor spændende

Anmeld

25. september 2009

linemus

Rosa skriver:

Tip mod kvalmen : Hver morgen inden du står ud af sengen skal du drikke et glas appelsinjuice med 1 spiseske ingefærsaft i - (jeg putter friskrevet ingefær i en af de små si-dimser til the og rører godt rundt). Det tog det meste af min kvalme. Ellers er der akupunktur...

OG TILLYKKE!!! Tvillinger - hvor spændende

Ej Rosa, du bliver simpelthen nødt til at skære det ud i pap for mig, for jeg MÅ prøve det. Appelsinjuice - tjek. Men hvad gør du lige med ingefæren? Altså hvordan??

Anmeld

26. september 2009

missKat

Malene84 skriver:

Ajj Malene, 
hvor er det dog fantastisk!!!!!
et stort stort tillykke med det

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Tillykke tillykke  Hvor vildt med to på én gang...og så efter al den bekymring I har haft
Hvor er det bare dejligt....lad ikke dit praktiksted slå din glæde i stykker.

Knus
Dorthe

Anmeld

21. oktober 2009

DL

Malene84 skriver:

Hej

Hvor er det stort kæmpe tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.