Randers sygehus fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

Mor1986

JH12 skriver:

Jeg fødte på Randers i juni'15

vi tog hjem 3 timer efter fødslen, i den tid vi var der lånte min dreng en dyne, han fik en stofble på (som vi også fik med hjem) 

jeg fik bleer også lidt med hjem, plus jeg fik lidt tisse underlag med hjem. 

Fordi jeg fødte midt i aftensmaden, så fik min mand også aftensmad 

Kan høre det er meget forskelligt hvad man får med hjem. Men det kommer jo nok også an på den jordmoder man har. Men kunne da være rart med et tisse underlag også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

M (:

Mor1986 skriver:

nogen af jer som har født på Randers sygehus for nylig? Nok mest anden gang. 

Hvad skulle i selv have med og hvad havde de? Fik i feks Bind med hjem bagefter?

Jeg tror det er meget individuelt. Jeg har ingen af gangene haft bleer og lign. med, men har også født lidt før tid begge gange (og har derfor skullet blive lidt ekstra tid). 

Anmeld Citér

6. april 2016

Mor1986

M (: skriver:

Jeg tror det er meget individuelt. Jeg har ingen af gangene haft bleer og lign. med, men har også født lidt før tid begge gange (og har derfor skullet blive lidt ekstra tid). 

Hvad jeg kan se på den seddel jeg har fået af jordmoder. Så skal man selv have bleer med. Men mindes nu også med den første at de havde det på familie afsnittet

Anmeld Citér

6. april 2016

M (:

Mor1986 skriver:

Hvad jeg kan se på den seddel jeg har fået af jordmoder. Så skal man selv have bleer med. Men mindes nu også med den første at de havde det på familie afsnittet

Jeg tror, vi havde en smule bleer i tasken hjemmefra, men begge mine børn er startet i præmaturbleer, som blev udleveret fra neo. MEN mine børn var også indlagt på neo, men lånebørn til familieafsnittet, så jeg kunne sove sammen med dem om natten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.