Kan en flaske ødelægge amningen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg er af personlige grunde nødt til at give knejten en flaske i nat, hvis han vågner. 

Han er 3 mdr og jeg fuldammer, kan den ene flaske ødelægge det hele for os? Nogen erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg er af personlige grunde nødt til at give knejten en flaske i nat, hvis han vågner. 

Han er 3 mdr og jeg fuldammer, kan den ene flaske ødelægge det hele for os? Nogen erfaringer?

I teorien ja. For drengen kan finde ud af at flasken er meget nemmere end babsen er. Så kan risikerer at han afviser babsen. Men dermed ikke sagt at han gør det. 

Fuldammede selv de første 3 mdr. Men gav en flaske i ny og næ. Det ændrede ikk noget for ham. Det var kun for mig. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

gokkelok

Mine børn har også kunne tage en flaske i ny og næ uden det har gået ud over amningen 

Anmeld Citér

29. marts 2016

LLT.

Ikke nødvendigvis, men det kan ske En anden ting, er det første gang han skal prøve en flaske? for mine de to mindste ville slet ikke tage en flaske før de var en hvis alder, bare så du er forberedt hvis han ikke vil

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, jeg var så heldig at sønnen valgte at sove hele natten, uden at vågne så medicinen var ude af mit system.. Flasken blev unødvendig. Jubii 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.