Kom med jeres forslag til navn til lillebror eller søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

Miriam

Nu har vi snakket frem og tilbage, og efter en lille tur på hospitalet i dag og meddelelsen om at jeg nok føder før tid, dvs snart, så har vi fundet frem til 4 pigenavne og 4 drengenavne vi begge kan lide, kan i ikke please hjælpe med at sige hvilket af hver der passer bedst til Christopher, Mathilde, Josephine og Benjamin?

Drengenavne:
Alexander
Patrick
Thomas
William

Pigenavne:
Alexandra
Victoria
Isabella
Nicoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Betina88

Så ska' det jo være Alexander eller Victoria .. 

Anmeld

27. september 2009

novalfrida

William og  Victoria

Anmeld

27. september 2009

Becks

William og Isabella

Anmeld

28. september 2009

Harfeletten

Miriam skriver:

Nu har vi snakket frem og tilbage, og efter en lille tur på hospitalet i dag og meddelelsen om at jeg nok føder før tid, dvs snart, så har vi fundet frem til 4 pigenavne og 4 drengenavne vi begge kan lide, kan i ikke please hjælpe med at sige hvilket af hver der passer bedst til Christopher, Mathilde, Josephine og Benjamin?

Drengenavne:
Alexander
Patrick
Thomas
William

Pigenavne:
Alexandra
Victoria
Isabella
Nicoline

Så synes jeg bedst om Patrick eller Alexander, og Isabella eller Nikoline

ih, jeg glæder mig sådan til at høre hvad I bliver enige om , og da også hvad der ender med at komme ud af din smukke mavse !
Husk, og give os en update

Anmeld

28. september 2009

NaFe

William og isabella...syntes de går rigtig godt i spænd med jeres 4 andre skønne navne....

Anmeld

28. september 2009

LotteGabriella

Hejsa.
Jeg er gravid (37+6) med min mands og mit 5. barn. Men vi er bare helt lost mht hvad vi skal kalde den lille. vi ved ikke om det bliver en pige eller en dreng endnu. har termin den 10. oktober, så det er jo snart, og vi vil gerne have styr på navnet inden - både hvis det er en dreng og hvis det er en pige.
vi hedder selv Jesper og Miriam.
Og vi har i forvejen Christopher, Mathilde, Josephine og Benjamin, så navnet må meget gerne passe lidt til det.
kom med jeres ideer, vi er som sagt helt på bar bund.
knus fra Miriam

Jeg stemmer på:

kamille og Sebastian

Anmeld

28. september 2009

LotteGabriella

Miriam skriver:

Drengenavne:
Alexander
Patrick
Thomas
William

Pigenavne:
Alexandra
Victoria
Isabella
Nicoline

så må jeg sige Nicoline og Patrick

Anmeld

28. september 2009

Nova's mor

Du må gerne låne mine navne..

Dreng: Tristan
Pige Ella eller Filuca

Anmeld

28. september 2009

Stineve

Alexander og Isabella...

Hvad med Rebecca... ? det er også et skønt navn, der ville passe godt sammen med de andre...
- glæder mig til at hører hvad i finder ud af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.