Af at bløde! Jeg har haft p-stav siden septemper '15, og bløder virkelig som vinden blæser! De første 3 mdr havde jeg maks en uges pause mellem hver blødning. Nu kan det gå alt mellem 1 dag og til 5 uger mellem hver blødning, men til gengæld bløder jeg 2-3 uger hver gang! Nej hvor er jeg fucking træt af det!
Jeg overvejer virkelig at få den fjernet og gå tilbage til min naturlige cyklus, som egentlig er meget, meget regelmæssig. Det eneste der sådan holder mig tilbage er at jeg bløder MEGET kraftigt og mens er forbundet med store smerter når jeg ikke er på hormon prævention, da jeg bløder så kraftigt at jeg også bløder bagud...
Årh jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre.. Er bare træt af det lige nu.. Synes det er skide belastende at bløde på den måde...
Regner med at ringe til min gyn efter påsken og snakke om hvilke muligheder der er, pros/cons og sådan..
Suk jeg skulle lige ud med det...
Andre der har oplevet noget lignende? Evt nogle gode råd? Hvad bruger I af prævention?
- Har lavet et barn på p-piller og prøver hormon-spiral, hvilket slet ikke fungerede for mig..
Anmeld
Citér