Hej vores datter er 10 mdr. Snart 11. Hun står næsten op hver morgen ved 4 eller 5 tiden... vi synes det er lidt hårdt at stå så tidligt oppe nu. Også er der det måden også hun gør det på. Det er som om nogle har gjort hende ondt hun græder og glæder med lukkede øjne. JeG prøver at amme hende gived hende sut/flaske hun flader ned sådal i et 1 min og igen græder hun... så tager jeg hende op vores dag ser sådan ud
Vores dag:
Op 4.30-5.00 ca
Lur 1 ca ved 8-9 tiden og den er på 1 time eller 1 1/2
Lur 2 ved 13 middagslur, 3 timer ialt
putteklar kl 19-20tiden oftest ved 19.30 kan hun ikke mere. Så får hun en flaske
Har ikke noget langt putteritual: nattøj, børste tænder, sidder på sengen og synger en sang så sover hun
Til ca. 22.30-23 så er hun ked af det vi giver sut/lidt flaske så sover hun igen.
Til 02 igen lidt ked af det det samme giver sut oftest tager jeg hende ind til os og ammer hende også sover hun til 04-05 hvor hun er mega ked af det og bare græder. Andre der har prøvet det og hvad skal vi gør
Hun er ikke ked af det eller pylret, leger, griner i løbet af dagen. Vi er trøster hende når hun er ked af det. Hvad mere kan vi gør ???
Anmeld
Citér