Oppekl.4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
9 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej vores datter er 10 mdr. Snart 11. Hun står næsten op hver morgen ved 4 eller 5 tiden... vi synes det er lidt hårdt at stå så tidligt oppe nu. Også er der det måden også hun gør det på. Det er som om nogle har gjort hende ondt hun græder og glæder med lukkede øjne. JeG prøver at amme hende gived hende sut/flaske hun flader ned sådal i et 1 min og igen græder hun... så tager jeg hende op �� vores dag ser sådan ud 

Vores dag:
Op 4.30-5.00 ca

Lur 1 ca ved 8-9 tiden og den er på 1 time eller 1 1/2 
Lur 2 ved 13 middagslur, 3 timer ialt 
putteklar kl 19-20tiden oftest ved 19.30 kan hun ikke mere. Så får hun en flaske 

Har ikke noget langt putteritual: nattøj, børste tænder, sidder på sengen og synger en sang så sover hun 

Til ca. 22.30-23 så er hun ked af det vi giver sut/lidt flaske så sover hun igen. 

Til 02 igen lidt ked af det det samme giver sut oftest tager jeg hende ind til os og ammer hende også sover hun til 04-05 hvor hun er mega ked af det og bare græder. Andre der har prøvet det og hvad skal vi gør 

Hun er ikke ked af det eller pylret, leger, griner i løbet af dagen. Vi er trøster hende når hun er ked af det. Hvad mere kan vi gør ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Da vores var 10 måneder startede han i DP, og kom dermed ned på én lur dagligt mellem 11.30 og 13.30-14. 

Måske det er en mulighed?

Anmeld Citér

27. marts 2016

Carina:-)

En hurtig sammelægning af timer viser at hun sover omkring 14 timer i døgnet ,så hun er ikke super dårlig til at sove. Man plejer at sige imellem 12-14 timer fra 6 - 12 mdr så hun ligger faktisk i den gode ende. 

Nogen børn sover meget andre mindre - Jeg har selv en på 3 mdr der ikke har set lyset i at sove tiden væk men kender det fra hans søskende -

Og så længe hun trives og ikke er ked af det virker træt og utilpas tror jeg det bare er sådan hun er . 

Anmeld Citér

27. marts 2016

God-mor

libramarie12 skriver:

Hej vores datter er 10 mdr. Snart 11. Hun står næsten op hver morgen ved 4 eller 5 tiden... vi synes det er lidt hårdt at stå så tidligt oppe nu. Også er der det måden også hun gør det på. Det er som om nogle har gjort hende ondt hun græder og glæder med lukkede øjne. JeG prøver at amme hende gived hende sut/flaske hun flader ned sådal i et 1 min og igen græder hun... så tager jeg hende op �� vores dag ser sådan ud 

Vores dag:
Op 4.30-5.00 ca

putteklar kl 19-20tiden oftest ved 19.30 kan hun ikke mere. Så får hun en flaske 

Har ikke noget langt putteritual: nattøj, børste tænder, sidder på sengen og synger en sang så sover hun 

Til ca. 22.30-23 så er hun ked af det vi giver sut/lidt flaske så sover hun igen. 

Til 02 igen lidt ked af det det samme giver sut oftest tager jeg hende ind til os og ammer hende også sover hun til 04-05 hvor hun er mega ked af det og bare græder. Andre der har prøvet det og hvad skal vi gør 

Hun er ikke ked af det eller pylret, leger, griner i løbet af dagen. Vi er trøster hende når hun er ked af det. Hvad mere kan vi gør ??? 

Jeg tror hun sover for meget om dagen, i den alder sov min datter 1 lur på 2-3 timer. Det med at hun vågner om natten og græder med lukkede øjne lyder som Night terror det er helt normalt, det har min datter haft en del omkring 1 års alderen, det er ben hårdt! 

Håber i finder en løsning for jer, det holder man ikke til i længden at stå op kl. 04.00. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Rauw

Hun er da os for stor til to lure. Ta den tidlige lur fra hende og vend hende istedet til at sove til kl 06. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

modesty

Rauw skriver:

Hun er da os for stor til to lure. Ta den tidlige lur fra hende og vend hende istedet til at sove til kl 06. 

Hun er bestemt ikke for stor til to lure. Min dreng sov to lure til han var 15 mdr. Det er individuelt hvor meget og hvordan de har brug for søvn.

Anmeld Citér

27. marts 2016

Fremad

Vores vågner Ca kl lidt i 6, og bliver puttet igen ved Ca 8 tiden hvor han tager en lur, så en lur igen ved Ca 11/12 tiden og snupper gerne 3 timer... Og blir puttet igen ved Ca 19 tiden... Han er 13 mdr og kan ikke undvære hans lure... Jo mindre søvn han får i løbet af dagen jo dårligere sover han om natte 

Anmeld Citér

27. marts 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

(Sscm) du har helt ret 

Vi har prøvet at tag en lur fra og hun sov så dårligt vi var oppe og lege ved 01 02 tiden i en time før hun vil i seng igen. Jeg tror på det der med mere søvn avler merer Søvn. 

Hun starter i vuggestue om 14 dage 

Hun har to tænder for neden kan det være tænder på vej ? 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Bak

libramarie12 skriver:

Vores dag:
Op 4.30-5.00 ca

Mine børn har også haft perioder, hvor de står så tidligt op. Tror altså ikke, der er så meget at gøre ved det. Hold ud, det skal nok blive bedre

Anmeld Citér

27. marts 2016

Mor1986

Jeg vil heller ikke sige hun derfor stor til to lure. Jeg var i en vuggestue, og først efter et pr begyndte vi at se på om de havde brug for en eller to lure. Og det var meget forskelligt fra barn til barn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.