Mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg blødte 2-3 uger efter fødslen og begyndte at bløde igen i onsdags (knap 5 uger efter fødslen) og gik ud fra det var mens, dog var jeg lidt i tvilv, da jeg ingen smerter har haft (normalt når jeg har mens har jeg meget ondt), helt frisk blod (synes også der plejer at være lidt gammelt blod med, når man har mens?) og slet ikke så kræftigt som det plejer og her søndag, hvor jeg har blødt i 5 dage, undre det mig at det er samme mængde endnu, burgte det ikke stilne af?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg blødte 2-3 uger efter fødslen og begyndte at bløde igen i onsdags (knap 5 uger efter fødslen) og gik ud fra det var mens, dog var jeg lidt i tvilv, da jeg ingen smerter har haft (normalt når jeg har mens har jeg meget ondt), helt frisk blod (synes også der plejer at være lidt gammelt blod med, når man har mens?) og slet ikke så kræftigt som det plejer og her søndag, hvor jeg har blødt i 5 dage, undre det mig at det er samme mængde endnu, burgte det ikke stilne af?

Tror ikke det er mens! Jeg havde også en lille pause med mit barrelsflåd men så kom det tilbage!

Anmeld Citér

27. marts 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg tror heller ikke det er menstruation. Jeg havde også en pause med to dage også tre dage senere. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Sedigfor

Du bløder stadig fra da du fødte. Jeg var heldig at mit stoppede efter tre uger. Men dit er vist igang endnu (:

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Men er det ikke lidt underligt.

bløde i ca. 18-20 dage, så pause i 7-9 dage og så pludselig bløde igen, troede det var stoppet i går, da jeg ikke havde blødt fra i går eftermiddags, men nu var trusserne helt fyldt med frisk blod igen, skal jeg være bekymret?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.