Osteopat eller kranio sakral terapeut i KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
5 svar
2 synes godt om
26. marts 2016

Thp

Er der nogen, der kan anbefale en god oesteopat eller kranio skaralk terapeut i København.

Min søn på fire måneder virker som om et eller andet plager han, så jeg vil gerne udelukke, at der sidder noget i klemme et eller andet sted.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Diosa85

Thp skriver:

Er der nogen, der kan anbefale en god oesteopat eller kranio skaralk terapeut i København.

Min søn på fire måneder virker som om et eller andet plager han, så jeg vil gerne udelukke, at der sidder noget i klemme et eller andet sted.

Jeg var inde hos kranio sakral terapeut inde i jordmoderhuset i Kbh. Det kostede 400 kr og hun var smadder sød. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

sne190810

Diosa85 skriver:

Jeg var inde hos kranio sakral terapeut inde i jordmoderhuset i Kbh. Det kostede 400 kr og hun var smadder sød. 

Hvor længe siden er det? 

Fordi jeg har også hørt godt om hende derinde, men da jeg kontaktde dem, fik at vide at de ikke har kranio sakral terapi derinde mere.  

Anmeld Citér

26. marts 2016

Diosa85

sne190810 skriver:

Hvor længe siden er det? 

Fordi jeg har også hørt godt om hende derinde, men da jeg kontaktde dem, fik at vide at de ikke har kranio sakral terapi derinde mere.  

Googlede hende lige. Det er rigtig kun har flyttet lokaler. 

Her er link til hendes hjemmeside 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Diosa85

sne190810 skriver:

Hvor længe siden er det? 

Hmm kan ikke få lov at sætte link ind. Sender dig lige en privat besked med linket 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hvis du er villig til at kører lidt, så kan jeg varmt anbefale Malene Krause i Vedbæk. Har været der med begge mine børn og er selv blevet behandlet der... Hendes klinik lige ved stationen, så nemt med s-tog

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.