Hejsa, længe siden.. Ja jeg er så Heidi&mortil2..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Sommerfugl79

Det er meget længe siden jeg har været aktiv.. Der er sket meget i mit liv siden sidst. Jeg er blevet gift den. 30/7-2009. Vi venter os til maj/ juni 2010, vi skal til termins scanning den 29/9.2009. Jeg er gået fra mine børns far, det gik ikke mere. Men nu er jeg nok verdens lykkeligste kvinde, syntes jeg ihvertfald selv )
Min datter bor hos min mand og jeg, og min søn hos min far, en løsning der nok ikke kan være anderledes lige pt. Jeg håber i har det godt, og glæder mig til at se hvad der er sket i jeres liv.
Kram fra Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Sommerfugl79

og øhh hvad den smiley laver der ved jeg ikke, hahahaha

Anmeld

25. september 2009

tumle81

Hej Heidi

Det lyder som om at du er rigtig glad og at det hele bare kører på skinner. Det er virkelig dejligt for dig/jer.

Et stort tillykke med graviditeten, det bliver spændende med en lillebror/søster.

Selvom du ikke har været så aktiv er du altid velkommen ;-)

Knus Kathrina 35+3

Anmeld

25. september 2009

holbøll

Hej Heidi

Velkommen tilbage. Du har jo haft nok at se til siden sidst. Men det lyder til at du er super ovenpå igen og det er da dejligt at høre.
Vi er vist flere herinde som ikke er så aktive i perioder.

Knus og pøj-pøj med skanningen på tirsdag.

Knus Carina

Anmeld

7. november 2009

Sommerfugl79

Mange tak for svar, ja der er sket meget i mit liv, men sådan går det jo nogle gange. Min x og jeg var vokset fra hinanden. Jeg er så glad og lykkelig, og elsker virkelig min mand, som jeg aldrig har elsket en mand før. Troede aldrig jeg var kommet oven på igen, og ja så mødte jeg manden i mit liv, ja og så over en dating side, FNIS!

Anmeld

9. november 2009

Avi

Hehe Ja hvorfor ikke? Det er vel bedre end en tur i byen   Velkommen igen og TILLYKKE med mavsen, jeg håber at det går godt med jer alle  Knus Avi

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen tilbage Og dejligt at det hele kører for dig. Det er altid skønt, når kærligheden står og venter

Jeg kender så flere der er blevet gift som følge af dating-sider, så det er farlig grund at vove sig ud på, hvis man forventer og ønsker at være single i en periode hehe

Tillykke med det hele.

Anmeld

9. november 2009

Manne

Tillykke med både bryllup og kommende barn nr. 3. Må være dejligt at det hele har vendt sig til at blive rigtig godt. Held og lykke med mavsen. Så kommer vi nok til at følges ad med nummer 3. Trine og Ida skal også være storesøstre til Maj/juni. Har termin 30. maj.

Kh Marianne 11+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.