Kærestens søster skal konfirmeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

I skal give det som I har råd og lyst til. Hun skal blande sig uden om! 

Jeg kender desværre godt det der med nogle vil dikterer hvad man giver, og det er ofte dyre gaver. Det er mega irriterende. Så sig fra! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2016

FruK

Det skal I da helt selv bestemme!!

I giver hende det, som passer til jeres økonomi - og svigermor skal blande sig helt udenom.

Anmeld Citér

25. marts 2016

Fremad

Ville aldrig give så meget..... Heller ikke selvom muligheden var der...

Jeg køber ikke efter hvad andre mener jeh skal give og slet ikke når folk mener de skal diktere hvad jeg skal give.... 

Min bror skal selv konfirmeres i år, og jeg har ikke økonomi eller interesse i det skal blive det gave ræs som han og andre regner med.... Jeg er på Su, mor til 2, om 3 mdr er jeg uden indkomst og jeg vil ikke bruge en uges madbudget ellee mere på gaver....

Anmeld Citér

25. marts 2016

EnGodMor

Jeg vil sige at gaver for 1000-1500 eller mere til en konfirmation, er det barnets forældre giver. 

Med mindre andre selvfølgelig har lyst til at give dette beløb af egen lyst, men ellers så syntes jeg 400-500 er en super flot gave at give til en konfirmation.

I skal ikke give hvad andre mener, hvis moren bliver sur over i ikke køber den gave hun mener i skal købe, så lad hende blive sur over det. 

I har ikke så mange penge, og skal snart være forældre, FANTASTISK at i så selv holder det på et plan hvad angår penge, så i ikke bruger mere end i har. 

I skal nok blive nogle fantastiske forældre og tillykke med den kommende titel.

Anmeld Citér

25. marts 2016

tarkoflen

Hold da op det var en dyr gave til

en konfirmation  jeg skal til min brors bryllup lige om lidt og selvom vi har en fin økonomi har jeg da ikke tænkt mig, at de skal have for 1500 kr i gave! Synes det er helt ude af proportioner! Og små skal svigermor da ikke blande sig! I skal bare give det l synes og har råd til

Anmeld Citér

25. marts 2016

S.S.Robin

Jeg har selv en søster der skal konfirmeres i år og både jeg og vores bror giver 1000 kroner hver.  Han har fast arbejde og jeg er studerende... men jeg vil så sige at jeg siden oktober har sparet sammen da jeg længe havde vidst hvad hun skulle have for  

Det er en stor dag med stor betydning så den gave kommer til at betyde noget helt specielt. 

Dog vil jeg også mene at hende fru mor ikke skal bestemme hvad i skal give!!!!

Anmeld Citér

26. marts 2016

anjo01

Blev egentlig også lidt ked af det, da svigermor forsøgte at diktere hvad og hvor meget vi skulle købe for, og blev helt i tvivl om, hvorvidt det var mig der var blevet en smule nærig, fordi jeg netop ved hvor mange udgifter vi får de næste 4-5 måneder. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

MorDk

Vi skal til konfirmation hos mine nevøer her i foråret og de får for 300 kr hver (kontanter) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.