Hej alle sammen..
Ville lige fortælle jer om min dag igår..
Det startede med jeg skulle til 3 graviditets undersøgelse, ved lægen igår formiddags, fortalte hende hvordan jeg havde det og sådan, ( har jo haft ondt i hovedet og været skidt tilpas en uges tid nu ) mit blodtryk var så for højt og der var hvide æggevider "staves" i mit urin, og jeg var øm når hun trykkede på min mave. så jeg blev sendt videre til sygehuset, hvor jeg fik kørt sådan en strimmel, hvor de måler den lilles hjerte og hendes aktivitet, og det var helt fint, derude var mit urin os rent og mit blodtryk var faldet, men de kunne så ikke li jeg havde sådan en hoved pine, så fik taget nogen blodprøver som de så ville ringe med svar på, hvilket de ikke har gjort. Så der er sikkert heldigvis ikke noget. Ham lægen jeg var inde ved havde så god tid så han spurgte om jeg lige ville se den lille for så ville han da godt lige scanne mig, og det ville jeg selvfølgelig gerne, super skønt se hende igen, og det er helt tydeligt en pige, hun lå så man ku se lige op i kønnet

frække unge, men hun har det super godt så det er super.
Nu håber jeg så bare på jeg snart kommer oven på igen, den her hoved pine er godt nok ikke til holde ud..

Ville lige dele dagen med jer..
Knus Mirjam 33+3
Anmeld