Min dag igår :S 24/9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Orkide86

Hej alle sammen..

Ville lige fortælle jer om min dag igår..

Det startede med jeg skulle til 3 graviditets undersøgelse, ved lægen igår formiddags, fortalte hende hvordan jeg havde det og sådan, ( har jo haft ondt i hovedet og været skidt tilpas en uges tid nu ) mit blodtryk var så for højt og der var hvide æggevider "staves" i mit urin, og jeg var øm når hun trykkede på min mave. så jeg blev sendt videre til sygehuset, hvor jeg fik kørt sådan en strimmel, hvor de måler den lilles hjerte og hendes aktivitet, og det var helt fint, derude var mit urin os rent og mit blodtryk var faldet, men de kunne så ikke li jeg havde sådan en hoved pine, så fik taget nogen blodprøver som de så ville ringe med svar på, hvilket de ikke har gjort. Så der er sikkert heldigvis ikke noget. Ham lægen jeg var inde ved havde så god tid så han spurgte om jeg lige ville se den lille for så ville han da godt lige scanne mig, og det ville jeg selvfølgelig gerne, super skønt se hende igen, og det er helt tydeligt en pige, hun lå så man ku se lige op i kønnet frække unge, men hun har det super godt så det er super.
Nu håber jeg så bare på jeg snart kommer oven på igen, den her hoved pine er godt nok ikke til holde ud..

Ville lige dele dagen med jer..

Knus Mirjam 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

hvor træls og godt på samme tid.... man bliver da lidt bekymret når man skal afsted til sygehuset... men godt der ikke var noget at se.... og så alligevel ikke for den der hovedpine er da ikke god....

ha de tilbudt dig noget akupunktur evt? ellers skulle du måske se efter en omgang graviditets massage, det koster lidt men det er altså dejligt bagefter... måske er der spændinger som gør at du har ondt

Anmeld

25. september 2009

Orkide86

ka-ri-na skriver:

hvor træls og godt på samme tid.... man bliver da lidt bekymret når man skal afsted til sygehuset... men godt der ikke var noget at se.... og så alligevel ikke for den der hovedpine er da ikke god....

ha de tilbudt dig noget akupunktur evt? ellers skulle du måske se efter en omgang graviditets massage, det koster lidt men det er altså dejligt bagefter... måske er der spændinger som gør at du har ondt

Ja man blir bare nervøs når der er sådan noget..
Ja puha den hoved pine og ham lægen sagde at jeg gerne måtte ta nogen piller mod det, men de virker selvfølgelig ikke nej de snakkede slet ikke om hva jeg sku gøre ved den ellers.. men blev det værre og fik jeg ondt ved leveren sku jeg kontakte fødegange..

Nu skal jeg os bare igang med at vaske baby tøj vil ikke risikere at vi ikke er klar hvis der sku ske noget.

Anmeld

25. september 2009

Mormilla

Det er da godt at hun stadig har det godt!!!

Anmeld

25. september 2009

Orkide86

Mormilla skriver:

Det er da godt at hun stadig har det godt!!!

Ja for pokker, det betyder alt at hun har det godt.

Anmeld

25. september 2009

Mormilla

Mirjam123 skriver:

Ja for pokker, det betyder alt at hun har det godt.

Ja!!! Men os dejligt at se at hun har det godt!

Anmeld

25. september 2009

mor-til-vanessa

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Ville lige fortælle jer om min dag igår..

Det startede med jeg skulle til 3 graviditets undersøgelse, ved lægen igår formiddags, fortalte hende hvordan jeg havde det og sådan, ( har jo haft ondt i hovedet og været skidt tilpas en uges tid nu ) mit blodtryk var så for højt og der var hvide æggevider "staves" i mit urin, og jeg var øm når hun trykkede på min mave. så jeg blev sendt videre til sygehuset, hvor jeg fik kørt sådan en strimmel, hvor de måler den lilles hjerte og hendes aktivitet, og det var helt fint, derude var mit urin os rent og mit blodtryk var faldet, men de kunne så ikke li jeg havde sådan en hoved pine, så fik taget nogen blodprøver som de så ville ringe med svar på, hvilket de ikke har gjort. Så der er sikkert heldigvis ikke noget. Ham lægen jeg var inde ved havde så god tid så han spurgte om jeg lige ville se den lille for så ville han da godt lige scanne mig, og det ville jeg selvfølgelig gerne, super skønt se hende igen, og det er helt tydeligt en pige, hun lå så man ku se lige op i kønnet frække unge, men hun har det super godt så det er super.
Nu håber jeg så bare på jeg snart kommer oven på igen, den her hoved pine er godt nok ikke til holde ud..

Ville lige dele dagen med jer..

Knus Mirjam 33+3

ej det er rigtig træls for dig tror du det kan være fordi du er lidt stresset??? man kan jo godt få hovedpine hvis man har meget at tænke over og man bliver jo lidt ekstra nervøs når man samtidig går men en lille i maven. h*n skal jo have det godt... var selv et smut hos lægevagten fordi jeg havde det rigtig dårligt, han sagde at bebs ikk led under det.  så når du har det træls så lider din bebs heldigvis ikk hvis man kan lide det sådan, lyder lidt mærkeligt.

kæmpe knus
liv 29+4

Anmeld

25. september 2009

Orkide86

livpultz skriver:

ej det er rigtig træls for dig tror du det kan være fordi du er lidt stresset??? man kan jo godt få hovedpine hvis man har meget at tænke over og man bliver jo lidt ekstra nervøs når man samtidig går men en lille i maven. h*n skal jo have det godt... var selv et smut hos lægevagten fordi jeg havde det rigtig dårligt, han sagde at bebs ikk led under det.  så når du har det træls så lider din bebs heldigvis ikk hvis man kan lide det sådan, lyder lidt mærkeligt.

kæmpe knus
liv 29+4

Ved ikke om jeg er stresset, synes jeg ikke??
Nej hun har det heldigvis godt og skønt at se hende igen.

Anmeld

25. september 2009

mor-til-vanessa

Mirjam123 skriver:

Ved ikke om jeg er stresset, synes jeg ikke??
Nej hun har det heldigvis godt og skønt at se hende igen.

ja det er dejligt at se de har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.