Jeg har de sidste år brugt Nuvaring (P-ring) som præventionsmiddel, hvilket har fungeret utroligt godt. Min mens er altid kommet reglmæssigt, jeg har næsten kunne stille mit ur efter den 
Til de der ikke ved hvad en P-ring er, kan jeg fortælle det er en lille plastikring med hormon i man selv indsætter i... ja
. Den sidder i tre uger hvorefter man selv tager den ud og mens derefter skal komme.
Da jeg for tre uger siden skulle sætte min nye i, kom jeg til at gøre det en dag for sent da jeg simpelthen rodede rundt på dagene. Sagen er den at jeg de den seneste uge har været SINDSYGt træt! Sådan helt ud over det almindelige og jeg undskyldte mig selv med at det måtte være fordi jeg trængte til ferie. Onsdag eftermiddag og aften da jeg var på arbejde får jeg så pludselig ret skidt. Vi skal have lammesteg for at fejre påsken, en ret jeg normalt ikke er ret glad for, men siger ingenting og spiser alligevel en lille smule. Jeg får simpelthen den styggeste kvalme! Hele arbejdet stank af lam og havde mest lyst til at gå ud og kaste op, hvilket jeg ikke følte jeg kunne være bekendt. Så lige så snart jeg fik fri skyndte jeg mig hjem og kastede op lige så snart jeg kom ind af døren. Jeg kaster normalt aldrig op og snakkede med min kæreste om at jeg kun har gjort det denne her ene gang i hele vores forhold. I dag har jeg igen voldsom kvalme og kan ikke rigtigt få andet ned end æbler og vand. Skal have mens lørdag, men kan ikke lade vær med at tænke på om der måske er en lille chance for jeg kan være gravid? Ved ikke om den ene dags forskydelse af cyklusen kan have gjort jeg har haft ægløsning?
Nogle der har prøvet noget ligende eller er blevet gravide på P-ring? Det ville ikke være dårligt hvis jeg blev gravid, men heller ikke passer super godt ind i vores planer da vi med vilje har ventet. 
Påskeknus til jer!
Anmeld
Citér