Hvor meget i flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2016

minlilleprinsesse

Hej 

er det nogle her ind det har børn på 4 mdr som give flaske. 

Men jeg ville hører hvor meget i give jeres børn i flaske. 

Min Datter på 4 mdr for 150 ml i sin flaske  5 gange om dagen. Hvis hun så er mere tørstig for hun vand. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Bebe89

Stort set det samme, bortset fra den ene gang han vågner om natten, der får han 200ml, der drikker han op. (Han vågner kun en gang - så der er han sulten)

Jeg laver 150 i hver flaske og han spiser stort set aldrig op. Han får 5-6 flasker om dagen og får grød eller mos til frokost. 

Han får også vand til grøden og mosen og lidt ind imellem flaskerne 

Anmeld Citér

24. marts 2016

FrkC

Her er det ca det samme - han er knap 5 mdr .. Til nat får han dog 250 ml vælling som han spiser op, desuden får han grød morgen og grøntsagsmos aften :) 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Berta

minlilleprinsesse skriver:

Hej 

er det nogle her ind det har børn på 4 mdr som give flaske. 

Men jeg ville hører hvor meget i give jeres børn i flaske. 

Min Datter på 4 mdr for 150 ml i sin flaske  5 gange om dagen. Hvis hun så er mere tørstig for hun vand. 

Hej

Jeg synes det lyder af lidt for lidt. Dit barn skal primært/udelukkende ernæres af mme nu. Så hvis du giver ca 750 ml/døgn svarer det til behovet for er barn på 4.5 kg. Vejer din datter ikke mere nu hvor hun er 4 mdr gammel?

Babyer i den alder har ikke brug for vand - hvis hun efterspørger mere end de 5 flasker eller mere end de 150 ml pr gang vil jeg på det kraftigste anbefale at hun får mme og ikke vand. Der er ingen næring i vand. 

/Berta

Anmeld Citér

24. marts 2016

minlilleprinsesse

Berta skriver:

Hej

Jeg synes det lyder af lidt for lidt. Dit barn skal primært/udelukkende ernæres af mme nu. Så hvis du giver ca 750 ml/døgn svarer det til behovet for er barn på 4.5 kg. Vejer din datter ikke mere nu hvor hun er 4 mdr gammel?

Babyer i den alder har ikke brug for vand - hvis hun efterspørger mere end de 5 flasker eller mere end de 150 ml pr gang vil jeg på det kraftigste anbefale at hun får mme og ikke vand. Der er ingen næring i vand. 

/Berta

Min datter født for tidligt, 8 uger. og derfor vejer kun 4,5 kg i nu, og hun vil ikke have mere inde det 5 flaske. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Berta

minlilleprinsesse skriver:

Min datter født for tidligt, 8 uger. og derfor vejer kun 4,5 kg i nu, og hun vil ikke have mere inde det 5 flaske. 

Ok. Men så passer det vel meget fint. 

Min dreng vejede ca 8 kg da han var 4 mdr - så jeg synes det lød af meget lidt mælk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.