Appen Wish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2016

Befre_willy

Har du gode eller dårlige erfaringer med appen Wish.-?����☺

Min veninde har lige vist mig den. Men er lidt skeptisk over at det er så billigt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Fremad

Jeg bruger geek, som er det samme som wish jeg har rigtig gode erfaringer... 

Jeg har endnu ikke modtaget defekte vare.. 2 ting var meget forsinket, men ansøgte om at få.mine penge tilbage som jeg fik, og besked på af dukkede tingene op så kunne jeg bare henholde dem... Begge ting dukkede op kort efter og pengene var på kontoen efter få dage..

Tøj er dog ikke noget jeg køber mere af medmindre det er til den helt lille da det er meget små størrelser og ret dårlig kvalitet 

Anmeld Citér

24. marts 2016

alenemor42

Det er alt sammen lavet i Kina derfor er det så billigt og ofte noget møg 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Befre_willy

På dansk wish er noget billigt bræk. ..kender i andre gode sider hvor man kan købe billigt og godt tøj til hele familien ��

Anmeld Citér

24. marts 2016

Benjamins'mor

Befre_willy skriver:

På dansk wish er noget billigt bræk. ..kender i andre gode sider hvor man kan købe billigt og godt tøj til hele familien ��

Har ikke erfaring med tøj til voksne, men har købt en del tøj til mine børn på eBay og aliexpress og må sige jeg har været imponeret over kvaliteten. 

Pt venter jeg på lidt sommertøj til dem fra eBay.

Har ikke personlig erfaring med wish, men det har min svoger og vil sige det kommer an på hvad man køber. Wallstickers holder IKKE. De kan næsten ikke klistres op og hvis falder de ned samme dag.

Anmeld Citér

25. marts 2016

Befre_willy

Benjamins'mor skriver:

Har ikke erfaring med tøj til voksne, men har købt en del tøj til mine børn på eBay og aliexpress og må sige jeg har været imponeret over kvaliteten. 

Pt venter jeg på lidt sommertøj til dem fra eBay.

Har ikke personlig erfaring med wish, men det har min svoger og vil sige det kommer an på hvad man køber. Wallstickers holder IKKE. De kan næsten ikke klistres op og hvis falder de ned samme dag.

Min lillesøster elsker wish og deres tøj til voksne. Min veninde køber kun børnetøj der. Så har hørt delte meninger om det

Vil da prøve dine anbefalet sider til vores unger  ���� tak

Anmeld Citér

25. marts 2016

Befre_willy

sscm skriver:

Jeg bruger geek, som er det samme som wish jeg har rigtig gode erfaringer... 

Jeg har endnu ikke modtaget defekte vare.. 2 ting var meget forsinket, men ansøgte om at få.mine penge tilbage som jeg fik, og besked på af dukkede tingene op så kunne jeg bare henholde dem... Begge ting dukkede op kort efter og pengene var på kontoen efter få dage..

Tøj er dog ikke noget jeg køber mere af medmindre det er til den helt lille da det er meget små størrelser og ret dårlig kvalitet 

Hvad er Geek?

Anmeld Citér

25. marts 2016

Benjamins'mor

Befre_willy skriver:

Hvad er Geek?

Det er en app ligesom wish, eBay osv. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Befre_willy

Jeg synes at Ebay er svær at søge på. Men givér det et forsøg. Hvor køber i tøj til jer selv ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.