Nu prøver vi igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.645 visninger
11 svar
2 synes godt om
24. marts 2016

Iby1210

Hej folkens! Vi har mistet i december 2015 i uge 11. Det var hård tid for os og nu prøver vi igen. Men vil lige høre andre ad om hvordan det gik med at blive gravid efter en abort (hæmatom) og skete det igen? Hvor store er chancerne for at man mister igen?Eller beholder? Evt nogen der har prøvet det ene eller det andet? Knus Iby

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Stine1989

Kondolere ❤️ 

Jeg fik først et barn, så mistede jeg to gange i streg :-( så blev jeg gravid igen og blødte igen og tænke nej fanme ikke igen �� Men nej den blev der �� Og er nu 9 mdr gammel :-) også venter vi nummer 3 barn ( som

osde er levend endnu ❤️ Uge 25 ❤️

Anmeld Citér

24. marts 2016

Iby1210

Stine1989 skriver:

Kondolere ❤️ 

Jeg fik først et barn, så mistede jeg to gange i streg :-( så blev jeg gravid igen og blødte igen og tænke nej fanme ikke igen �� Men nej den blev der �� Og er nu 9 mdr gammel :-) også venter vi nummer 3 barn ( som

osde er levend endnu ❤️ Uge 25 ❤️

Ej hvor dejligt at det lykkedes med jer  havde du også hæmatom? Hvornår stoppede blødningen med den baby som er 9 måneder gammel? 

Anmeld Citér

24. marts 2016

VN

Iby1210 skriver:

Hej folkens! Vi har mistet i december 2015 i uge 11. Det var hård tid for os og nu prøver vi igen. Men vil lige høre andre ad om hvordan det gik med at blive gravid efter en abort (hæmatom) og skete det igen? Hvor store er chancerne for at man mister igen?Eller beholder? Evt nogen der har prøvet det ene eller det andet? Knus Iby

Først lige en kæmpe krammer! 

Jeg mistede i januar, dog kom det hele fint med ud selv og blødte fra start abort til slut i en uges tid. Vi prøver også igen, men der har ikke været held endnu  Er så utålmodig og tæt på at opgive.. 

Men! Jeg krydser fingre for jer, og at det bare går super hurtigt - det hører man jo mange som sker for. Man siger jo graviditet øger graviditet

Anmeld Citér

24. marts 2016

Iby1210

VN skriver:

Først lige en kæmpe krammer! 

Jeg mistede i januar, dog kom det hele fint med ud selv og blødte fra start abort til slut i en uges tid. Vi prøver også igen, men der har ikke været held endnu  Er så utålmodig og tæt på at opgive.. 

Men! Jeg krydser fingre for jer, og at det bare går super hurtigt - det hører man jo mange som sker for. Man siger jo graviditet øger graviditet

Hvor du dejlig VN  Du skal da ikke opgive,det skal nok gå  jeg er også konstant i frygt og blødte også en hel uge før det gik af sig selv.. Mist ikke håbet og lad os endelig følges  til vi har fantastiske nyheder igen 

Anmeld Citér

25. marts 2016

JH12

Iby1210 skriver:

vi havde en MA i uge 9 (2014) blev gravide med det samme. 

Så havde vi en baby uden hjerteslag uge 21, blev gravid i 2 cyklus. (2014)

Og har nu en skøn og levende dreng på 9 måneder.. 

Deudover har vi en skøn og levende datter fra 2012

Anmeld Citér

25. marts 2016

sandramor

Iby1210 skriver:

Jeg har en datter fra 2005... Så blev jeg i maj 2010 gravid men mistede i uge 8... Det viste sig at være en partiel mola(Google) måtte ikke blive gravid det næste halve år.... Blev så gravid i nov igen... Her mistede jeg i uge 12  højst sandsynlig pga mit stofskifte ikke var velreguleret.... 

Blev gravid igen i august 2011 og har i dag den skønneste pige der bliver 4 d. 4 April 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Linkaa

Iby1210 skriver:

Først lige en varm tanke og et kram

Jeg havde en MA i nov 14, hvor foster havde været dødt i 4 uger ved NF. Det var et kæmpe chok og vi var meget kede af det den første uges tid. Vi fik at vide, at man kunne starte igen med det samme. Men at man anbefalede at vente en cyklus.

Jeg var gravid i januar 15 og fødte en synd og rask pige i september - dvs at jeg blev gravid efter første mens. 

Blev dog fulgt med bp og scanninger pga at MA var en partiel mola, som Hillerød hospital havde glemt at informere mig om

Men det er ikke sværere efter en sa, ma

Anmeld Citér

25. marts 2016

Linkaa

sandramor skriver:

Jeg har en datter fra 2005... Så blev jeg i maj 2010 gravid men mistede i uge 8... Det viste sig at være en partiel mola(Google) måtte ikke blive gravid det næste halve år.... Blev så gravid i nov igen... Her mistede jeg i uge 12  højst sandsynlig pga mit stofskifte ikke var velreguleret.... 

Blev gravid igen i august 2011 og har i dag den skønneste pige der bliver 4 d. 4 April 

Havde også en partiel mola, det glemte de blot at fortælle mig. Så blev gravid 2 mdr efter udskrab Blev fulgt tæt men alt var godt

Anmeld Citér

25. marts 2016

sandramor

Linkaa skriver:

Havde også en partiel mola, det glemte de blot at fortælle mig. Så blev gravid 2 mdr efter udskrab Blev fulgt tæt men alt var godt

Aii hallo hvordan fanden kan de glemme det  ha ha ja man kan undre sig indimellem 

men godt du så blev fulgt tæt og alt gik som det skulle 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.