Blandede guldkorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
0 svar
1 synes godt om
24. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ikke sikker på om den tæller med, men vi var på besøg hos min kærestes morfar, der både har hund, katte og kaniner, i går, og min søn på 8 blev ved med at "hoppe" væk hver gang hunden kom hen til ham, og han ville ikke holde killingen som vi fortalte ham - selvom vi alle sagde det til ham mange gange. Til sidst siger oldefar "hvad er det for en dårlig cykelmager der har lavet dig? Han har glemt kæden"

Min kæreste - der ikke er biologisk far - pegede straks på mig mens vi begge grinede, men ungerne forstod ikke hvad vi grinede af.  

På vej hjem derfra sidder knægten og hans jævnaldrende "kusine" og snakker om hvilken klasse de går i, og eftersom jeg også går i skole spørger de mig hvilken klasse jeg går i. Jeg svarede pænt "jeg går i noget der hedder GF2" og straks udbryder de "du går i 2. klasse!" 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.