Jeg havde igennem en bekendt på facebook, lavet en aftale om at donere mine æg til hende, hvor hun i forvejen havde tilbudt mig en vis sum penge ved hhv. både ægudtagningen og også ved eventuelt opnået graviditet. Idag fortrød hun så hele aftalen. Jeg har allerede booket tid på Rigshospitalet - og kan nu ikke finde ud af, om jeg bare skal aflyse tiden, eller vælge at hjælpe en anden jeg ikke kender? Jeg er LANGT FRA glad for selv at blive stukket med nåle, og har egentligt heller ikke lyst til at sprøjte mig med hormoner, men så det som en gevinst at hjælpe en få et brændende ønske opfyldt, og samtidig få en lille økonomisk gevinst = win win.
Jeg er godt klar over at man ikke må sælge sine æg, men hun sagde selv det var som gave for den store tjeneste, tid, smerte mm. Men nu glædede jeg mig faktisk til at vi skulle igang, så er helt trist over det faldt til vasken.
Hvad ville i gøre? Aflyse aftalen på Rigshospitalet, eller hjælpe nogen i ikke kender og gennemgå den smerte, hormoninsprøjtninger og NÅLE?
Jeg har ret travlt til dagligt, så har ikke tid til at lede efter en ny modtager.
Hilsen en fortvivlet anonym...
Anmeld
Citér