Heeeej Allesamme.
Har endel spm. her, og da min vejleder er på ferie så erjeg ret irreteret lige nu.
Jeg er går på viergående udd. og har været på barsel fra 1 Maj. 2015.
Inde på SU.dk står der at jeg har modtaget fødsels klip fra 1 Maj 2015 til og med 1 Januar 2016. 10 klip har jeg fået udbetalt i alt.
Dvs. at jeg har fået udbetalt alm. Su klip i Februar og Marts 2016 ( jeg er på barsel så jeg er ikke studieaktiv).
Hvis jeg nu søger om at få udbetalt mine 2 fødsels klip fra Marts. Ville den su jeg modtog i Feb. og Marts blive krævet til tilbagebetaling da jeg ikke var studieaktiv? og hvis ja, kan jeg så få dem til at trække dem fra min SU klip da jeg slet ikke har mulighed for at tilbagebetale dem, er enlig forsørger nemlig.
Og da jeg er enlig forsørger, har jeg ansøgt om forsørger tillæg fra 1 April.
Kan jeg så stadig få udbetalt mine 2 fødsels klip, samtidig med at jeg får min alm. Su da jeg er studieaktiv pr 13 April samt forsøgertillæget da jeg er enlig? Alt i April mdr.
Eller så tænker jeg om det er muligt at lave 2 ansøgninger på Mix klip, hvor den ene er Mix klip fra feb. og den anden Mix klip fra Marts. Så risikere jeg ikke at få nogen tilbagebetalingskarv vel? kan jeg lave 2 ansøgninger på en gang?
Håber det ikke er forvirrende og nogen med erfaring kan hjælpe