Hjælp med et projekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
869 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. marts 2016

Laugde

Hej alle sammen. 

Jeg har oprettet mig som bruger herinde da jeg har brug for jeres meninger og ekspertise. Jeg håber det er okay jeg slår det op. Jeg er igang med et projekt som omhandler en online webshop, hvor jeg vil sælge alt til babyer og børn op til 6-8 års alderen. Ideen er at man som bruger af min webshop betaler et månedligt beløb, hvorefter man så kan købe mine varer meget billigere end andre steder. Vi snakker besparelse på 10-60 procent. Jeg har derfor lavet et spørgeskema, som jeg håber i vil bruge 5 minutter på at svare på. 

https://da.surveymonkey.com/r/BK9L7VT

Hvad synes i om ideen? 

Med venlig hilsen en håbefuld ung fyr  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

Bak

Laugde skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg har oprettet mig som bruger herinde da jeg har brug for jeres meninger og ekspertise. Jeg håber det er okay jeg slår det op. Jeg er igang med et projekt som omhandler en online webshop, hvor jeg vil sælge alt til babyer og børn op til 6-8 års alderen. Ideen er at man som bruger af min webshop betaler et månedligt beløb, hvorefter man så kan købe mine varer meget billigere end andre steder. Vi snakker besparelse på 10-60 procent. Jeg har derfor lavet et spørgeskema, som jeg håber i vil bruge 5 minutter på at svare på. 

https://da.surveymonkey.com/r/BK9L7VT

Hvad synes i om ideen? 

Med venlig hilsen en håbefuld ung fyr  

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt tror på ideen. Jeg tror, man skal passe på med at "binde" folk. Sådan ser jeg det i hvert fald hvis man skal betale noget fast hver måned. Tror det bliver svært at hamle op med andre store webshops som tilbyder rabatter hele tiden og mange gange også gratis levering. 

Men held og lykke hvis du brænder for projektet 

Anmeld

20. marts 2016

Laugde

Mange tak for svar. Meningen er ikke man skal binde sig, man kan melde fra lige når man vil igen. Du har fuldstændig ret med at der er store konkurrenter på denne front, tror dog selv der er potentiale i det meningen er at jeg ikke kommer til at tjene på produkterne jeg sælger, men kun abb. for at gøre det så billigt som muligt. Evt tag et kig på siderne www.luxplus.dk og www.piingu.dk 

Det er sammen koncept bare med børneafdeling.

God aften  

Anmeld

21. marts 2016

Bebsen

Jeg har både været 'medlem' hos luxplus og bilablau - har været ok, men jeg melder mig altid  ud så snart jeg har fået mine ordrer - jeg er ikke intr i at betale et fast månedligt beløb

Held og lykke

Anmeld

21. marts 2016

Laugde

Bebsen skriver:

Jeg har både været 'medlem' hos luxplus og bilablau - har været ok, men jeg melder mig altid  ud så snart jeg har fået mine ordrer - jeg er ikke intr i at betale et fast månedligt beløb

Held og lykke

Mange tak for svar og dit synspunkt. 

Og mange tak til dem der har svaret herinde og inde i undersøgelsen. Jeg kan altid bruge flere svar, og hvis du derfor ikke har svaret endnu, vil jeg sætte stor pris på det 

Anmeld

21. marts 2016

lineog4

jeg ville ikke betale noget pr måned for at få noget billigere. Men jeg er nok også en af dem der ikke bruger mange penge på børnene specifikt hver måned og gerne venter på udsalg og finder det jo så nemt til 40-60 %

Anmeld

21. marts 2016

Laugde

lineog4 skriver:

jeg ville ikke betale noget pr måned for at få noget billigere. Men jeg er nok også en af dem der ikke bruger mange penge på børnene specifikt hver måned og gerne venter på udsalg og finder det jo så nemt til 40-60 %

Tak for svar 

Anmeld

21. marts 2016

Bebsen

Laugde skriver:

Mange tak for svar og dit synspunkt. 

Og mange tak til dem der har svaret herinde og inde i undersøgelsen. Jeg kan altid bruge flere svar, og hvis du derfor ikke har svaret endnu, vil jeg sætte stor pris på det 

Det har jeg skam 

Anmeld

21. marts 2016

Laugde

Bebsen skriver:

Det har jeg skam 

Perfekt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.