Hvilken modermælk bruge i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken modermælk bruge i

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

638 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2016

minlilleprinsesse

Hej 

Hvilken modermælk bruge i, jeg bruge NAN modermælk og så ammer jeg også lidt. For hvis hun kun blive ammer blive hun ikke rigtig mæt. Det for har jeg valgt sammen med min sundhedsplejerske, at jeg skulle give hende halvt modermælk og ammer hende.

Men jeg synes at NAN modermælk ikke er rigtigt god for hende, så jeg ville hører hvilken modermælk i bruge.

og om det hjælp godt på jeres børn, håber i måske i kan hjælp mig med det.

venlig hilsen 

lillepigen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

jenny4

Vi har været rigtig glade for Arla baby and me. I få perioder har hendes mave haft det lidt svært og der brugte vi allomin syrnet (den grønne)..

Anmeld Citér

20. marts 2016

Valle81

Hipp, økologisk og smagen minder rigtig meget om modermælk.

Anmeld Citér

20. marts 2016

M&N

minlilleprinsesse skriver:

Hej 

Hvilken modermælk bruge i, jeg bruge NAN modermælk og så ammer jeg også lidt. For hvis hun kun blive ammer blive hun ikke rigtig mæt. Det for har jeg valgt sammen med min sundhedsplejerske, at jeg skulle give hende halvt modermælk og ammer hende.

Men jeg synes at NAN modermælk ikke er rigtigt god for hende, så jeg ville hører hvilken modermælk i bruge.

og om det hjælp godt på jeres børn, håber i måske i kan hjælp mig med det.

venlig hilsen 

lillepigen 

Vil anbefale dig at søge råd i gruppen ammenet på Facebook. Den er åben for spørgsmål idag. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

GrønStjerne

Vi har brugt arlas. Vores større pige fik allomin, og den var hård ved maven. Derfor prøvede vi den her denne gang, og vi har ikke haft noget mavebøvl endnu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.