pædagogmedhjælper - hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2016

Anonym trådstarter

Ja, det er måske et fjollet spørgsmål,  men hvordan bliver man pædagogmedhjælper??

Har kigget på jobopslag, men der er umiddelbart ikke nogen opslag her i mit område. Jeg tænker at sende en uopfordret ansøgning til børnehaver/skoler i nærheden - hvad ville være godt at have med i sådan en? 

Eller er det bedre at ringe/møde op? 

Arbejder nogen af jer som pædagogmedhjælper og vil fortælle lidt om det?  

Tak, vil blive så glad for lidt hjælp  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

Benjamins'mor

Jeg ville skrive en ansøgning, printe den ud og så tage den med ud til de steder du søger. 

Hvad du kan skrive ved jeg ikke, da jeg aldrig har søgt pædagogmedhjælper.

Anmeld Citér

23. marts 2016

NogL

Jeg har arbejdet fuldtid som pædagogmedhjælper i en SFO og som 2. lærer (også kaldet pædagogmedhjælper) i en 0. klasse, inden jeg begyndte på min uddannelse.
Det jeg gjorde var blot at ringe op til skolen/SFO'en og høre dem om de eventuelt manglede en og om jeg måtte sende en mail med mit CV og info om mig. Jeg fik en mail adresse og efter nogle uger, var jeg så heldig at de stod og manglede en. Jeg fik løbende mere arbejde. Først 8 timer om ugen og efter en måned 37 timer om ugen.
Hvis jeg var dig ville jeg ringe til en masse børnehaver, SFO'er, skoler, vuggestuer osv. Og spørge dem om de mangler en og sende dit CV til dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.