Jeg skal til min læge den 29 marts , jeg vil gerne tjekkes for pco da jeg har en mistanke om jeg har den sygdom ,
1 vi brugte 5 år på at få vores datter og har en mens mellem 35-48 dage
så jeg kan aldrig vide hvornår jeg har æggeløsning ..
2 jeg er æble formet og skal nærmest bare kig på mad så tager jeg på selvom jeg motionere MEGET .. Og tros jeg løber 15 km om dagen og spiser sundt forsætter vægten bare med og stige.
3 jeg ved og ligne en hulemand (overdrivelse fremmer forståelsen ) men jeg har altid haft lange sorte hår på mine arme og ben, og er begyndt og have 2 skæg Stupper der hårde..
4 har en mave delle tros alt selvom jeg lever sundt ..
Ja Alt det man kunne have som en med pco kan jeg vinge af til udover uren hud . Jeg har i flere år tænkt på Om jeg egentlig havde pco men ingen af mine læger har nævnt noget til det ..
Men nu tager jeg egen sag i hånden. Jeg vil prøve og leve så vidt muligt efter en pco kost og se om det kunne ændre mht vores ferlitiet ..
Men nu når jeg nævner det for lægen hvad kan jeg forvente jeg skal igennem for at få dianogsen hvis jeg har det og hvordan vil mit liv se ud? Kan jeg forvente en regelmæssige mens med ægløsning? Vil mine mandlig homoner sætte i dvale og vil jeg måske komme til at tabe mig?
For mange år siden havde jeg en cyster på min æggestok men ham der scannet mig sagde jeg havde mange flotte æg.. Og jeg sagtens kunne få børn (det fik vi så også 5 år efter jo) ..
Må jeg hære om jeres liv med pco ? Hvordan opdagede i det og hvordan lever i et liv led pco

Anmeld
Citér