Vil sige det kommer helt an på jeres hverdag og hvordan dit barn er ude ...
Herhjemme ser det således ud:
På dage hvor jeg er på arbejde går vi hjemmefra meget tidligt og skal gå i ca 20-25 minutter over til børnehaven. Her tager hun ofte flyverdragt på (hun er 6 og ved at lære selv at styre det ).
På dage hvor jeg er sygemeldt har vi god tid om morgenen og nyder det - her er vi først ude af døren ca 8.25 (er deltids sygemeldt med for mange plukveer - og er ca på Job hver anden dag) på det tidspunkt har Solen fået lidt magt og på solskinsdage i denne uge har hun nogle dage taget termotøj på ...
Hun har ofte flyverdragt på i børnehaven om formiddagen og termotøj om eftermiddagen...
Hun er 2 dage i denne uge blevet hentet kun med termojakke på ...
Vinterjakke har endnu ikke været i brug - vi har ingen bil
så når man skal gå i børnehave, ned i byen eller over at handle er det rart ikke at fryse sine ben
Kan forestille mig at vinterjakke kommer i brug de tidlige morgentimer når påsken er slut ...
Sådan ser det ud her ... Men har stort barn og vi er ude mens der stadig er frost i græsset
hvis dit barn bliver transporteret i bil eller pakket ind i barnevogn - og ellers ikke er ude før kl 12 så vil overgangsjakke sikkert være fint
Hvis I cykler eller bruger klapvogn hvor man ikke er pakket ind på samme måde - og er ude om morgenen/formiddag ville jeg fortsætte med flyverdragt / Vinterjakke
Anmeld
Citér