Hvad skal man tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2009

4xGreve

Hvad er normalt at mænd holder evigheder ved hver samlej?
At de alle sammen har en kæmpe p..?
at de skal lægge op hver gang?
mm.

Hørte engang at hvis du kan få din mand til at komme inden der er gået 5 min så tænder han helt vildt på dig, hvad mener i tøser?

Min mand holder bestemt ikke lige lang tid hver gang men hans p.. er perfekt til mig og syntes personlig den er  ret stor men ved self. ikke

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

oo

NEJ! der er da ingen af de ting du spørger om, der er sande!! jeg tror man skal lade være med at tro på alt muligt andet end det man selv oplever i lige netop den her forbindelse - og så skal man nyde sin mand og hans pik og hans hænder og hans tunge og hvad der ellers hører til i denne kategori og så skal man ikke måle godheden af sine samlejer på hvor længe de varer eller hvor stor hans pik er jeg har sgu haft en kæreste med en pik der ikke var specielt stor, men som ikke gad varme mig op og som ikke rigtig gad glidecreme og som pumpede løs i halvanden time HVER gang - og det er skismer ikke lykken  Så da Søren kom til, var der andre boller på suppen og han er en fremragende elsker FOR MIG - jeg tror ikke han dur til andre og det gør jeg heller ikke

og så håber jeg da ikke, at der er kvinde rderude der fornægter deres egne seksuelle lyster i en sådan grad, at de ALDRIG tager initiativ til sex

Anmeld

25. september 2009

LotteGabriella

Tjuhl skriver:

NEJ! der er da ingen af de ting du spørger om, der er sande!! jeg tror man skal lade være med at tro på alt muligt andet end det man selv oplever i lige netop den her forbindelse - og så skal man nyde sin mand og hans pik og hans hænder og hans tunge og hvad der ellers hører til i denne kategori og så skal man ikke måle godheden af sine samlejer på hvor længe de varer eller hvor stor hans pik er jeg har sgu haft en kæreste med en pik der ikke var specielt stor, men som ikke gad varme mig op og som ikke rigtig gad glidecreme og som pumpede løs i halvanden time HVER gang - og det er skismer ikke lykken  Så da Søren kom til, var der andre boller på suppen og han er en fremragende elsker FOR MIG - jeg tror ikke han dur til andre og det gør jeg heller ikke

og så håber jeg da ikke, at der er kvinde rderude der fornægter deres egne seksuelle lyster i en sådan grad, at de ALDRIG tager initiativ til sex

lige mine ord

Herhjemme er vi lige go'e om at lægge op og forfører....Det bedste er, når han giver frække ordre og lige pludselig siger "Sut min pik"eller "ta' dine bukser og trusser af" mv. min mands pik er standard og passer perfekt til mig, ikke for stor og ikke for lille Har sgu engang prøvet et engangsknald hvor jeg måtte takke nej tak, da han tog bukserne af....jeg blev jo helt bange

Men kvinder skal da' helt klart ta' initiativ til sex, så tit de har lyst, det kan de fleste mænd RIGTIG godt li'

Anmeld

25. september 2009

4xGreve

vil sige jeg også er tilfreds med mit sex-liv...
Har aldrig i mit liv nydt sex eller haft lyst til sex før jeg mødte frank, og jeg tror virkelig ikke at jeg passer sammen med andre end ham og han siger at sådan er det også omvendt...

Han pik er perfekt str. for mig og længden af vores sex akt er sjælden lang tid men sådan har jeg det også bedst for ellers får jeg det psykisk dårligt (har oplevet nogen ting der har været mindre sjove) så heldigvis for det passer min mand og jeg perfekt sammen og vores sex-liv er bare meget mere end perfekt!

men vil bare lige høre hvad i kvinder herinde troede på hehe!

Stina

Anmeld

25. september 2009

Lone Jakobsen

WiitrioeN skriver:

Har aldrig i mit liv nydt sex eller haft lyst til sex før jeg mødte frank, og jeg tror virkelig ikke at jeg passer sammen med andre end ham og han siger at sådan er det også omvendt...

Han pik er perfekt str. for mig og længden af vores sex akt er sjælden lang tid men sådan har jeg det også bedst for ellers får jeg det psykisk dårligt (har oplevet nogen ting der har været mindre sjove) så heldigvis for det passer min mand og jeg perfekt sammen og vores sex-liv er bare meget mere end perfekt!

Stina

synes da det lyder til at i har det helt perfekte sexliv.

Anmeld

25. september 2009

oo

WiitrioeN skriver:

Stina

jeg har det ligesom dig - en masse bagage i den sammenhæng - og så er det altså rart at opdage at sex ER dejligt og naturligt, og at der findes mænd der godt kan finde ud af at gøre det til en god oplevelse selvom man ikke troede på det kunne blive det thumps up til vores mænd

Anmeld

25. september 2009

4xGreve

nutche skriver:

synes da det lyder til at i har det helt perfekte sexliv.

ja jeg skal ihvertfald ikke klage!!

Anmeld

25. september 2009

4xGreve

Tjuhl skriver:

jeg har det ligesom dig - en masse bagage i den sammenhæng - og så er det altså rart at opdage at sex ER dejligt og naturligt, og at der findes mænd der godt kan finde ud af at gøre det til en god oplevelse selvom man ikke troede på det kunne blive det thumps up til vores mænd

Dejligt at høre at der er andre kvinder som mig der har fundet deres rigtige mænd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.